7

صباغیان: نباید همه اعتراض‌ها را دشمنی دشمنان دانست

  • کد خبر : 300711
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از وضعیت معیشتی مردم گفت: نباید همه اعتراض‌ها را دشمنی دشمنان بدانیم. مردم در تنگدستی زندگی می‌کنند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از وضعیت معیشتی مردم گفت: نباید همه اعتراض‌ها را دشمنی دشمنان بدانیم. مردم در تنگدستی زندگی می‌کنند.

به گزارش افق انلاین ، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با تاکید بر این‌که نباید همه اعتراض‌ها را دشمنی دشمنان بدانیم، اظهار کرد: باید سهم بی‌تدبیری‌ها را در نظر بگیریم، اگر این نگاه را به اعتراض‌ها داشته باشیم که کار دشمنان است به دنبال حل مشکلات نخواهیم رفت و سختی‌ها زیر تخریب‌ها و دشمنی با دشمنان مدفون خواهد شد. همه می‌دانیم که مردم در تنگ‌دستی زندگی می‌کنند.

صباغیان با تاکید بر اهمیت دریافت آمار از وضعیت اجتماعی شهروندان، گفت: امروز باید بدانیم آمار دقیق بیکاران، تعداد افراد زیر خط فقر، واحدهای تولیدی تعطیل و طلاق و نزاع‌های خانواده چقدر است. این آمار، پشت پرده معیشت و زندگی مردم را بهتر خواهد گفت. نباید سرسری رد شویم و بگوییم اوضاع آرام شده است.

وی ادامه داد: دولت گفت که چیزی گران نمی‌شود. آیا اجناس در حال گران شدن نیستند؟ مردم از گران شدن بنزین ناراحت نبودند. مردم براساس تجربیات گذشته نگران گران شدن خانه، اجاره‌خانه، سرویس دانش‌آموزان، کرایه ماشین و هزینه خودرو بودند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی با روایت زندگی یک شخص خطاب به نمایندگان تاکید کرد: آیا می‌دانید که یک مربی مهدکودک یک ماه کلاس می‌رود فقط ۶۰۰ هزار تومان پول می‌گیرد و ۵۳۰ هزار تومان بیمه پرداخت می‌کند و ۷۰ هزار تومان باقی می‌ماند ۷۰ هزار تومان به همراه دو فرزند! آیا می‌دانید آنقدر نظارت ضعیف است که شرکت‌ها و واحدهای تولیدی کارگر ایرانی را اخراج کرده و برای این‌که بیمه ندهند کارگر افغان استخدام می‌کنند؟ در همین راه‌آهن جمهوری اسلامی کارگری بعد از ۱۹ سال کار و در حالی که تنها شش ماه تا بازنشستگی او زمان باقی مانده بود اخراج شد.

صباغیان افزود: مجلس شورای اسلامی باید مقتدرانه ورود کند و به جای آنکه مشاهده‌گر تصمیمات شورای عالی اقتصاد و پاسخگوی تبعات آن در بین مردم باشد به صحنه بیاید و مشکلات مردم را رفع کند.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=300711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر