2

نگاه‌مان به پرسپولیس نگاه ملی است

  • کد خبر : 30345
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶

فردا با تیمی بازی داریم که تغییرات زیادی در مدیریت تا بازیکنان داشته است.

حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی فردا با پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا به رسانه‌ها بابت زحمتی که در یک سال اخیر کشیدند، خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم سال نو را با موفقیت و پیروزی آغاز کنیم و سال خوبی برای همه مردم ایران باشد. شما می‌گویید بازی مهم پرسپولیس اما از نظر من همه بازی‌ها مهم هستند. به خصوص اینکه در دنیا، آسیا و کشورمان شرایط تیم‌ها به هم نزدیک هستند. فردا با تیمی بازی داریم که تغییرات زیادی در مدیریت تا بازیکنان داشته است.

وی ادامه داد:‌ نگاه‌مان به پرسپولیس نگاه ملی است زیرا این تیم یکی از نمایندگان ایران در آسیا است. این بازی فرصت خوبی است که بازیکنان ما شایستگی‌ و ارزش‌های خودشان را نشان دهند. بازی ساده‌ای برای پرسپولیس نخواهد بود همانطور که برای ما نیست. با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم باید بگویم ما برای برد و کسب سه امتیاز این مسابقه هستیم و این توانایی را در تیم خود می‌بینم. امیدوارم تماشاگران از این بازی لذت ببرند.

فرکی تصریح کرد: پرسپولیس با تغییراتی که داشته یک مقدار برایمان ناشناخته است و دنیزلی ممکن است چند مهره را جابجا کند. از دنیزلی هم تشکر می‌کنم و به او خسته نباشید می‌گویم که به ایران آمد و هدایت پرسپولیس را به عهده گرفت. او مربی قابل احترامی است.

سرمربی نفت در مورد مصدومان و محرومان این تیم گفت:‌ ما یک بازیکن محروم و سه چهار بازیکن مصدوم داریم. پرسپولیس شاید در لیگ خوب نباشد اما در آسیا بسیار با روحیه نشان داده ولی ما فردا می‌خواهیم این تیم را شکست دهیم.

فرکی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اعتراض باشگاه نفت به تغییر زمان بازی و اینکه این باشگاه اعلام کرد با این وضعیت نمی‌خواهد مقابل پرسپولیس بازی کند، گفت: نگاه ما به پرسپولیس یک نگاه ملی است. مخالفتی با تغییر زمان بازی نداشتیم و از آن هم استقبال می‌کنیم زیرا پای منافع ملی در میان است اما آنچه بر روی آن بحث شد، بحث روش اطلاع رسانی بود. روشی که صحیح نبود و قنبرزاده مدیر عامل باشگاه نفت از حق باشگاه دفاع و راه قانونمند را دنبال کرد. تنها سوءتفاهمی که وجود داشت این بود که ما مخالفتی نه با پرسپولیس و نه با تغییر روز بازی داشتیم بلکه اعتراض ما به اطلاع رسانی غیر دقیق بود که باشگاه هم از حق خودش دفاع و راه قانونی را پیش بینی کرد.

وی افزود: شاید بخاطر فضای انتخابات فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی دقیق نبود اما امیدوارم در آینده‌ این مسائل پیش نیاید و سازمان لیگ به طور قانونی و شفاف کارها را انجام دهد. در نهایت علی کفاشیان با مدیریت باشگاه تماس گرفت و موضوع تمام شد. ما موافق تغییر زمان بازی بودیم اما به روش این تغییر اعتراض داشتیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30345

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر