3

باید در برابر همه آنهایی که به آرمان‌ها خیانت کردند مقاومت و همچنین در برابر فراز و فرودها صبور باشیم

  • کد خبر : 304603
  • ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

امام جمعه بوشهر گفت: مسؤولان برای حل مشکل اشتغال جوانان باید تدبیر اساسی اندیشیده و از کاغذبازی‌های بی‌مورد صرف نظر و به صورت جهادی وارد عمل شوند.

امام جمعه بوشهر گفت: مسؤولان برای حل مشکل اشتغال جوانان باید تدبیر اساسی اندیشیده و از کاغذبازی‌های بی‌مورد صرف نظر و به صورت جهادی وارد عمل شوند.

مشکل اشتغال جوانان با کار جهادی حل شود

به گزارش افق آنلاین ، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری  امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار ایران در این روز در حرکتی خودجوش و انقلابی به صحنه آمدند و درس بزرگی به جهان استکبار دادند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به توطئه دشمنان برای براندازی نرم در ایران، بیان کرد: با هدایت رهبری و حضور سراسر شعور مردم توطئه دشمنان افشا و خنثی شد. دشمنان هر توطئه‌ای و در هر سطحی که به پا کنند ایران هر روز برای آنها ۹ دی خواهد بود، باید یاد و خاطره حرکت عظیم مردم ایران مانا و ماندگار بماند.

وی خواستار رسیدگی جدی به وضعیت اشتغال بیکاران به ویژه جوانان شد و گفت: مسؤولان باید تدبیر اساسی اندیشیده و همچنین از کاغذبازی‌های بی‌مورد صرف نظر و به صورت جهادی وارد عمل شوند.

صفایی‌بوشهری با اشاره به گلایه‌مندی برخی از مسؤولان استان از وجود قوانین دست‌وپاگیر در راه حل مشکلات اشتغال تأکید کرد: مسؤولان قانون‌گذار باید در این زمینه تسهیل‌گری لازم را مدنظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه مردم ایران و به‌ویژه استان بوشهر در طول تاریخ همواره بی‌نظیر بودند، عنوان کرد: مسؤولان باید ده برابر این شایستگی برای حل مشکلات اشتغال جامعه تلاش داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر تجلیل از شهدا را امری لازم و وظیفه‌ای همگانی دانست و ادامه داد: سیاست و حرکت خبیثانه‌ای با هدف به فراموشی سپردن نمادهای انقلاب به‌ویژه جهاد و شهادت در جریان است که باید مقابل آن ایستادگی کرد.

وی اضافه کرد: یکی از راهبردهای خائنانه دشمنان محو نمادها و تمامی الگوها و یادمان‌های اسلامی تا بتوانند نمادهای انقلاب را از یادها ببرند و تاریخ از آنها خالی شود، به همین خاطر باید یادواره‌های شهدا همواره به‌صورت متعدد، باشکوه و پرمحتوا برگزار شوند.

صفایی‌بوشهری  با گرامی‌داشت سال نو میلادی، گفت: آموزه حضرت مسیح ایمان، تقوا، اخلاق، احترام به حقوق جامعه جهانی و صلح در تمام جهان است در حالی که کشورهای اروپایی و آمریکایی با فرهنگ حضرت مسیح نیز همراهی ندارند چرا که آنها به اسم حضرت مسیح به مسیحیت خیانت می‌کنند.

وی تأکید کرد: اکنون اروپا و آمریکا حتی داروهای بیماری کودکان را نیز بر ایران تحریم کردند که چنین رویکردی به هیچ وجه آموزه حضرت مسیح نیست و خیانت و جنایت هیچ‌گاه آموزه حضرت مسیح نبوده ولی غربی‌ها با چپاول ثروت، کودتا، دزدی دریایی به آموزه‌های حضرت مسیح خیانت می‌کنند که با ظهور حضرت مهدی (عج) این خیانت‌کاری‌ها افشا و نابود می‌شود.

فارس/ خطیب جمعه بوشهر با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان داشت: همگان ادامه‌دهنده راه این حضرت که همان مقاومت، صبر و آرامش در برابر سختی‌هاست باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید در برابر همه آنهایی که به آرمان‌ها خیانت کردند مقاومت و همچنین در برابر فراز و فرودها صبور باشیم و انقلاب اسلامی ایران را تا سرمنزل مقصود همراهی کنیم.

صفایی‌بوشهری با اشاره به رزمایش مشترک نیروی دریایی راهبردی ایران با روسیه و چین، گفت:  این رزمایش مشترک نشان از اقتدار خط مقاومت و برای حفظ صلح، پیشگیری از تجاوزات جهان استکبار، حفظ حقوق دریایی کشورها و مبارزه با تروریسم دریایی است که امیدواریم منجر به اقتدار جهان ضد استکباری شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=304603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر