1

تاکید قدیمی ترین اسیر سوری بر ادامه مقاومت

  • کد خبر : 305413
  • ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

صدقی المقت بار دیگر مخالفت خود را با شروط رژیم اشغالگر برای خروج از زندان و همچنین اقدامات و اعمال فشار‌های مقامات صهیونیستی برای شکستن عزم و اراده وی اعلام کرد.

   به گزارش افق انلاین به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ‏، قدیمی‌ترین اسیر سوری دربند رژیم صهیونیستی بر ادامه مقاومت و مبارزه با اقدامات تجاوزگرانه این رژیم اشغالگر تا آزادی جولان تاکید کرد.

صدقی سلیمان المقت در پیامی از داخل زندان النقب در جنوب فلسطین اشغالی به خانواده اش در جولان سوریه به مناسبت میلاد مسیح و سال نوی میلادی که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر خبرگزاری سانا در قنیطره قرار گرفت تاکید کرد: جولان اشغالی به زودی آزاد خواهد شد و به لطف همت قهرمانان ارتش سوریه که به پیروزی‌های خود علیه تروریست‌های تحت حمایت اسرائیل و برخی نظام‌های منطقه ای‏‏، عربی و غربی ادامه می‌دهند‏، به آ‎غوش سوریه باز خواهد گشت.
صدقی المقت بار دیگر مخالفت خود را با شروط رژیم اشغالگر برای خروج از زندان و همچنین اقدامات و اعمال فشار‌های مقامات صهیونیستی برای شکستن عزم و اراده وی اعلام کرد.
مقامات صهیونیستی صدقی المقت را سال ۲۰۱۲ پس از تحمل ۲۷ سال زندان آزاد کردند، اما مجددا وی را در سال ۲۰۱۵ پس از یورش به خانه اش در روستای مجدل شمس در جولان سوریه بازداشت کردند. مقامات رژیم صهیونیستی شانزدهم ماه مه ۲۰۱۷ پس از اینکه محاکمه المقت را چند بار به تعویق انداختند‏ وی را به تحمل ۱۴ سال حبس محکوم کردند.
صدا و سیما
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=305413

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر