2

فرهاد مجیدی: بازیکن فوتبال در هیچ کجای دنیا در استادیوم خانگی‌ اش از ماموران امنیت ورزشگاه کتک نمی‌ خورد

  • کد خبر : 310110
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

سرمربی استقلال بیان کرد بازیکن فوتبال در هیچ کجای دنیا در استادیوم خانگی‌اش از ماموران امنیت ورزشگاه کتک نمی‌خورد و این اتفاق مایه خجالت و شرمساری است.

پس از تساوی ۲-۲ استقلال و پرسپولیس در دربی برخورد نیروی انتظامی با عارف غلامی و سیاوش یزدانی از حواشی عجیب این دیدار بود که نیروی انتظامی به طور بی رحمانه و بی دلیلی این دو بازیکن استقلال را به شدت کتک زدند و موضوع جالب هم این است که تاکنون هیچ کدام از مسؤلان واکنشی نشان نداده است.

به گزارش فارس، فرهاد مجیدی با انتقاد از برخورد با سیاوش یزدانی و عارف غلامی دو مدافع این تیم در بازی دربی اظهار داشت:

بابت نتیجه مساوی دربی از تمام هواداران عزیز استقلال عذرخواهی می‌کنم. اما از بازی مهمتر، بی‌احترامی و رفتار ناشایستی بود که علیه عارف و سیاوش انجام شد. شاهدان به من گفتند که تعداد زیاد ماموران یگان ویژه و خشونتی که علیه بازیکنانم انجام دادند، خیلی تلخ و ناراحت کننده بوده. باید با عامل این بی‌‌تدبیری برخورد شود.

وی افزود: بازیکن فوتبال در هیچ کجای دنیا در استادیوم خانگی‌اش از ماموران امنیت ورزشگاه کتک نمی‌خورد و این اتفاق مایه خجالت و شرمساری است. متاسفانه به من گفتند که علایق رنگی یکی از آقایان مسؤول در این ماجرا بی‌تاثیر نبوده که امیدوارم واقعیت نداشته باشد. منتظر دلجویی و عذرخواهی رسمی از عارف و سیاوش هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=310110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با شنیدن این اخبارِ شگفت انگیز، یاد دیالوگِ اون پلیسی افتادم که پنجاه سال پیش در فیلم کیمیایی از کلانتری سیروس اومد جلوی حمّامِ نوّاب و با دیدن جسدِ پتوپیچیده ی “کریم آق منگل”، که قیصر زده بودش و در رفته بود، گفت: «دیگه دوران این کارا تموم شده!»

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر