2

کمک ماهانه دولت کره جنوبی به خانواده مبتلا به کرونا

  • کد خبر : 310474
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰

دولت کره جنوبی قصد دارد ماهیانه ۱.۲۳ میلیون وون معادل ۱۰۳۰ دلار به یک خانواده ۴ نفره مبتلا به ویروس کرونا کمک مالی اختصاص دهد.

افق آنلاین به نقل از خبرگزاری یونهاپ، دولت کره جنوبی روز شنبه اعلام کرد به یک خانواده ۴ نفره که به ویروس کرونا مبتلا شده اند، هر ماه کمک مالی ۱٫۲۳ میلیون وون معادل ۱۰۳۰ دلار اختصاص می دهد.

بر اساس این گزارش، کمک مالی دولت کره جنوبی به این خانواده بخشی از تلاش سئول برای جلوگیری از گسترش این ویروس مرگبار بوده است.

وزارت بهداشت کره جنوبی اعلام کرده است که این کمک مالی به کلیه افرادی که بیشتر از ۱۴ روز به خاطر ویروس کرونا در قرنطینه نگهداری شوند، اختصاص خواهد یافت. این کمک مالی به اتباع خارجی ساکن در این کشور نیز اختصاص خواهد یافت.

مقام های بهداشت و سلامت کره جنوبی اعلام کردند که تاکنون حداقل ۲۴ نفر از شهروندان این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و بیش از ۶۲۰ نفر نیز در قرنطینه نگهداری می شوند که این رقم حدودا ۲ برابر رشد داشته است. از این افراد آزمایش های مربوط به ابتلا به ویروس کرونا گرفته شده است.

تعداد افرادی که برای آزمایش ویروس کرونا تا روز جمعه در قرنطینه نگهداری می شدند به ۲۹۳ نفر رسیده بود ولی این رقم روز شنبه بیش از دو برابر افزایش یافته است.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=310474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر