4

سخنگوی کارگزاران: لیست ۲۰ نفره مستقل می‌دهیم/ ائتلاف نمی‌کنیم

  • کد خبر : 310882
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه بدون ائتلاف با هیچ حزب دیگری یک لیست ۲۰ نفره ارائه می‌دهیم، گفت: این لیست لزوما از میان اعضای حزب تشکیل نشده است.

سخنگوی کارگزاران: لیست ۲۰ نفره مستقل می‌دهیم/ ائتلاف نمی‌کنیمسخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه بدون ائتلاف با هیچ حزب دیگری یک لیست ۲۰ نفره ارائه می‌دهیم، گفت: این لیست لزوما از میان اعضای حزب تشکیل نشده است.

به گزارش ایلنا، حسین مرعشی اعلام کرد: هوش هیجانی حزب کارگزاران بر احساسات پاک اعضای شورای مرکزی و کمیته سیاسی غلبه کرد و در نهایت در ادامه تصمیم قبلی حزب که به استان‌ها تفویض اختیار کرده بودیم، در تهران قرار شد بدون ائتلاف با هیچ حزب دیگری یک لیست ۲۰ نفره را ارائه دهیم.

وی افزود: البته تا ۲۲ بهمن هم منتظر تایید صلاحیت‌های احتمالی هستیم و در روز چهارشنبه این لیست را منتشر می‌کنیم و از مردم و به خصوص اصلاح‌طلبان می‌خواهیم به این لیست رأی بدهند.

وی همچنین گفت: حزب کارگزاران صرفاً کسانی را معرفی خواهد کرد که بتواند صلاحیت اخلاقی، مالی و سیاسی آنها را صد در صد تایید کند.

سخنگوی شورای مرکزی حزب کارگزاران در پایان گفت: این لیست لزوماً از میان اعضای حزب تشکیل نشده و طی یک فراخوان افراد واجد صلاحیت وارد لیست حزب شده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=310882

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر