1

کرونا در عربستان سرعت شیوع خود را افزایش داده است

  • کد خبر : 316173
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲:۲۴

در ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۹، مقامات چینی از شیوع ذات الریه پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند.

کرونا در عربستان سرعت شیوع خود را افزایش داده است کرونا در عربستان سرعت شیوع خود را افزایش داده است

بیش از ۱۲۰۰ نفر مبتلا به کروناویروس در عربستان سعودی به ثبت رسیده است.

شبکه اسکای نیوز عربی به استناد به گزارش وزارت بهداری و درمان عربستان سعودی گزارش داد تعداد ۱۲۰۳ نفر مبتلا به کروناویروس در عربستان سعودی به ثبت رسیده است.

بر اساس گزارش سازمان بهداشت و درمان عربستان سعودی، طی ۲۴ ساعت، ۹۹ مورد جدید ابتلا به ویروس « کووید -۱۹» و در ۱۰ شهروند عربستان که به خارج از کشور سفر کرده بودند، به ثبت رسیده است.

بر اساس همین گزارش در ریاض بیمار مبتلا به کروناویروس فوت کرد که افزون بر آن از بیماریهای مزمن دیگری در عذاب بود. بدین ترتیب تعداد فوتی ها از ویروس « کووید -۱۹» در عربستان به ۴ نفر افزایش یافت.

مطابق با آمار سازمان بهداشت جهانی ۵۱۲ هزار نفر در سراسر جهان به کروناویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۲۳ هزار نفر درگذشتند. آمریکا بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را بین تمامی کشورهای جهان دارد. شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا اکنون ۲۴ هزار نفر بیشتر از آمار مبتلایان در چین است.

در ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۹، مقامات چینی از شیوع ذات الریه پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند. کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را شناسایی کرده اند، این یک ویروس جدید است.

این ویروس می‌تواند از طریق قطرات تنفسی از انسان به انسان هم منتقل شود.حدس زده می‌شود که ممکن است این بیماری از طریق تماس با این آبزیان یا خوردن آنها منتقل شود، ولی هنوز نتیجه نهایی در این زمینه حاصل نشده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=316173

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر