3

بازدید حجت الاسلام رئیسی از نقاهتگاه ۲ هزار تختخوابی ارتش

  • کد خبر : 316414
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

صبح امروز آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه دو هزار تختخوابی شهید دکتر هجرتی نیروی زمینی ارتش برای بیماران کرونایی بازدید کرد.

رئیسی نمایه

صبح امروز آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه دو هزار تختخوابی شهید دکتر هجرتی نیروی زمینی ارتش برای بیماران کرونایی بازدید کرد.

به گزارش افق آنلاین به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، صبح امروز آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه به همراه اسماعیلی رئیس حوزه ریاست و سخنگوی قوه قضاییه از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه دو هزار تختخوابی شهید دکتر هجرتی نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.

در این بازدید که فرمانده کل ارتش، رئیس عقیدتی سیاسی ارتش، معاون هماهنگ کننده ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش رئیس قوه قضاییه را همراهی می‌کردند، گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مقابله با ویروس کرونا توسط ارتش جمهوری اسلامی ارائه شد.

آیت الله رییسی در جریان بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه، در جریان نحوه خدمت رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سالروز دوازدهم فروردین ماه، عنوان کرد: امروز که از بزرگترین روزهای ملی و اسلامی ما است باید به ملت بزرگ، ارتش سرافراز و نیروهای مسلح تبریک گفت که هم موجودیت این نظام و هم اسلامیت آن، با اراده مردم رقم خورد.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال و در بستر گام دوم، تمدن نوینی را رقم خواهد زد، اظهار کرد: نوید و امید اینکه تمدنی به نام دین و ارزش‌های الهی برای رفاه زندگی انسان معاصر و بهره بردن از مادیات و معنویات به برکت خون شهدای انقلاب و هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش مجاهدان شکل خواهد گرفت که در مقابل همه تمدن‌های مورد ادعا در دنیا الگو باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه نیروی زمینی ارتش در تهران  برای بیماران کرونایی بیان کرد: امروز روز مبارکی برای بنده بود، هم از این جهت که عرض تبریکی به ارتشیان عزیز داشته باشیم و هم اینکه از یک اراده جدی که تحقق پیدا کرده و ظرفیت عظیمی که برای دفاع بیولوژیک، دفاع از ملت، پشتیبانی از مجاهدان بهداشت و درمان و دلگرمی دادن به مردم عزیزمان ایجاد شده، بازدید داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=316414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر