1

بسیج در توزیع عدالت، تولید ملی و خاموش کردن فتنه‌ها نقش مهمی دارد

  • کد خبر : 316826
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

مرتضوی مقدم افزود: بسیج توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد و روحیه بسیجی این توانمندی‌ها را بِروز می‌کند. بسیج در توزیع عدالت، تولید ملی و خاموش کردن فتنه‌ها نقش مهمی دارد.

به گزارش افق؛  حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مرتضوی مقدم در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید بسیج قوه قضائیه، بسیج را حضور در تمام صحنه‌ها دانست و گفت: بسیج بین همه اقشار جامعه حضور دارد و از رهبر انقلاب تا ضعیف‌ترین افراد جامعه بسیجی هستند.

رئیس دیوان‌عالی کشور افزود: حیف نیست این برکت را که با حضور بسیج به دست آورده‌ایم با رفتارها و گفتارهای ناموزون و ایجاد ناامیدی بین مردم از دست بدهیم.

مرتضوی‌مقدم ادامه داد: چند روز دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و ملتهب کردن صحنه‌ها در چنین موقعیتی باعث بروز ناامیدی در جامعه می‌شود و اگر کسی شورای نگهبان را تضعیف کند مرتکب خطای نابخشودنی شده است.

رئیس دیوان‌عالی کشور انقلاب اسلامی ایران را به ماجرای حضرت موسی(ع) تشبیه کرد و گفت: قوم بنی‌اسرائیل سالها تحت ظلم بود و ملت ایران نیز سالهای سال زیر ستم طاغوت قرار داشت و ان‌شاءالله انقلاب اسلامی ایران تا ظهور امام عصر(عج)  ادامه خواهد داشت.

این مقام قضائی با ابراز اینکه “امسال چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را مانند سالهای گذشته باشکوه جشن می‌گیریم” گفت: بسیج یک ظرفیت انقلابی برای جمهوری اسلامی ایران است و ماندگاری جمهوری اسلامی به مجاهدت‌های بسیج بستگی دارد.

مرتضوی مقدم افزود: بسیج توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد و روحیه بسیجی این توانمندی‌ها را بِروز می‌کند. بسیج در توزیع عدالت، تولید ملی و خاموش کردن فتنه‌ها نقش مهمی دارد.

در پایان این مراسم صارمی به‌عنوان فرمانده سابق بسیج قوه قضائیه تکریم شد و عمرانی به‌عنوان فرمانده جدید بسیج قوه قضائیه معارفه شد.

خبرنگار: میرحسین میربابایی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=316826

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر