1

زن جوان: با مرد افغانی ارتباط داشتم، شوهرم فهمید و…+ تصویر

  • کد خبر : 31779
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳

چندی پیش یک زن تبعه افغان با حضور در پلیس آگاهی شهریار از توابع استان تهران، از گم شدن برادر جوانش خبر داد.

 

زن جوان: با مرد افغانی ارتباط داشتم، شوهرم فهمید و...

زن جوان: با مرد افغانی ارتباط داشتم، شوهرم فهمید و…
چندی پیش یک زن تبعه افغان با حضور در پلیس آگاهی شهریار از توابع استان تهران، از گم شدن برادر جوانش خبر داد.

مرد افغان که در پی اطلاع از رابطه پنهانی همسرش با یک مرد غریبه، آنها را به باغی در شهریار کشانده و مرد جوان را کشته و جسد مثله شده‌اش را در بیابان دفن کرده بود، در تهران دستگیر شد.

چندی پیش یک زن تبعه افغان با حضور در پلیس آگاهی شهریار از توابع استان تهران، از گم شدن برادر جوانش خبر داد. در تحقیق از شاکی معلوم شد ، برادرش به قصد دیدن فردی، خانه را ترک کرده و بازنگشته است. در حالی که تحقیقات پلیسی برای یافتن مرد گمشده آغاز شده بود،شاکی دوباره با حضور در پلیس آگاهی ادعا کرد افرادی برادرش را ربوده و برای آزادی او پول می‌خواهند و قرار است در یکی از محله‌های شهریار ،پول را دریافت و گروگان را رها کنند. به این ترتیب ماموران با حضور در محل مورد نظر، زنی را که برای دریافت پول آمده بود، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

به گزارش جام جم، این زن در بازجویی گفت: از ماجرای گروگانگیری بی خبرم. به خواسته برادرم به این محل آمده بودم تا پولی را از یکی از دوستانش تحویل بگیرم. در پی اظهارات این زن، همسر برادرش برای تحقیقات به پلیس آگاهی احضار شد و در ادامه راز یک جنایت هولناک را فاش کرد.

اعتراف به قاتل بودن شوهر

وی در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش در پی اختلاف با شوهرم، با یک مرد افغان آشنا شدم و با او ارتباط پنهانی داشتم. وقتی شوهرم به این ماجرا پی برد، از من خواست آن مرد را به باغی متروکه در جنوب شهریار دعوت کنم. در محل قرار حاضر شدم و وقتی مرد مذکور قصد نزدیک شدن به مرا داشت، شوهرم او را با چند ضربه چاقو کشت و جسدش را همانجا دفن کرد. در پی رازگشایی از این جنایت، ماموران همراه زن متهم به محل حادثه اعزام شدند اما با وجود آثار خون در محل، از جسد خبری نبود.

آخرین ملاقات قاتل با دوستش

تحقیقات کارآگاهان جنایی اداره آگاهی شهریار ادامه داشت تا این‌که روزهای پایانی‌اسفند سال گذشته اطلاع یافتند آخرین‌بار قاتل فراری با یکی از دوستانش در جنوب تهران مشاهده شده است. با شناسایی خانه این مرد، ماموران وی را دستگیر و به پلیس آگاهی شهریار منتقل کردند.

وی در بازجویی گفت، چندی پیش یکی از دوستانم به ملاقاتم آمد و ادعا کرد مردی راکشته و اکنون پلیس در تعقیب اوست. ابتدا گفته‌هایش را نپذیرفتم تا این‌که چند روز بعد از یکی از اقوامم شنیدم که هموطنم مردی را کشته است. بعد از آن، از قاتل فراری خبری نشد تا این‌که چند روز پیش دوباره به ملاقاتم آمد و تهدید کرد اگر ماجرا را برای کسی بازگو کنم، به من هم آسیب می‌رساند.

در پی اطلاعات به دست آمده از این فرد معلوم شد قاتل فراری به زندگی پنهانی‌اش در تهران ادامه می‌دهد. به این ترتیب ماموران پاتوق‌های احتمالی متهم فراری را زیرنظر گرفتند تا این که چند روز پیش وی در جنوب تهران شناسایی و دستگیر شد.

اعتراف به جنایت هولناک

با انتقال متهم به قتل به پلیس آگاهی شهریار، وی در بازجویی گفت: وقتی به رفتار‌های همسرم ظنین شدم، او را کتک زدم که گفت با یک مرد افغان ارتباط پنهانی برقرار کرده است. از او خواستم، آن مرد جوان را به باغی بکشاند. اوایل دی‌ سال گذشته در محل حادثه مرد افغان را با چاقو کشتم و جسدش را در همانجا دفن کرده و متواری شدم.

متهم به قتل اضافه کرد: برای این که ردی از خود بر جای نگذارم، ۲ نفر از دوستانم را اجیر کردم تا از ترکیه و مشهد با خانواده مرد جوان تماس بگیرند و ادعا کنند او را ربوده‌اند و در قبال آزادی‌اش‌ پول می‌خواهند.  وقتی متوجه شدم خانواده‌اش موضوع را جدی گرفته‌اند، به این فکر افتادم که پولی هم با این ترفند از آنها بگیرم تا بتوانم از کشور خارج شده و فرار کنم.

عامل جنایت درباره انتقال جسد از باغ محل حادثه گفت: وقتی اطلاع یافتم همسرم بازداشت شده است، سراغ ۳ نفر از اقوامم رفته و با اشاره به این که ماجرای قتل به انگیزه ناموسی بوده، از آنها خواستم در انتقال جسد به مکان دیگری، کمکم کنند. به این ترتیب شبانه جسد را از دل خاک بیرون آورده و پس از مثله کردن به بیابان‌های حومه شهریار انتقال داده و دفن کردیم و از آن موقع زندگی پنهانی‌ام شروع شد. در پی اعتراف متهم به قتل، ماموران عازم محل جدید دفن جسد شدند و با کشف جسد مثله شده، آن را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

در ادامه تحقیقات ۳مرد افغان دیگر که در دفن جسد مثله شده با متهم همدست بودند نیز دستگیر شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=31779

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر