3

مدیرعامل پاک خطاب به استاندار تهران: شما دروغ می گوئید

  • کد خبر : 32487
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰

شما عصبانی نشوید فقط بگوئید شیرهای گران قیمت را از کجا تهیه می کردید تا ما به حسابشان رسیدگی کنیم.

معاون پشتیبانی استاندار تهران اعلام کرد که این شرکت شیر پاستوریزه با اقداماتی خلاف قانون موجب افزایش قیمت شیر در سطح تهران و کشور شده به نحوی که می توان این شرکت را لیدر این گرانی خواند.

در ادامه بازدید سرزده استاندار تهران و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور از یک کارخانه شیر پاستوریزه، نعمت الله ترکی معاون استاندار خطاب به مدیر عامل این شرکت گفت: آقای محترم قیمت توافقی برای خرید شیر از دامداران لیتری ۶۳۰ تومان بوده است بعد جنابعالی بعد از جلسه پشت پرده رفتید و اعلام کردید من ۷۰۰ تومان می خرم و حالا ما اینجا هستیم.

ترکی گفت: من به جرات می توانم بگویم که شرکت شما لیدر اصلی گران شدن شیر در تهران و کشور است. بعد شما می گوئید من ۵ میلیارد تومان ضرر کردم مگر می شود کسی با افزایش ۴۰ درصدی محصولاتش ضرر کند.

مدیرعامل این شرکت در پاسخ گفت: این شرکت ۴۰۰ خودرو توزیع دارد، ۱۰ درصد هزینه خودروها و ۱۱ درصد هم سوپر مارکتها و برای هر بطری شیر هم باید ۲۰۰ تومان هزینه پاکت و بطری بدهم. استاندار تهران گفت: ما تمام اینها را محاسبه می کنیم و مطمئن باشید با عدالت محاسبه می شود.

مدیرعامل این شرکت خطاب به استاندار تهران گفت: شما که مدعی هستید شیر هست بنده می گویم همین الان ۴۰۰ تن شیر می خواهم بروید برای من بخرید. مطمئن باشید با ۸۰۰ تومان هم به شما نمی دهند.

مدیرعامل پاک خطاب به استاندار تهران: شما دروغ می گوئید

تمدن گفت: شیر تولیدی تهران بیش از نیاز مصرف مردم است پس این شیرها کجا می رود آیا توی جوب ریخته می شود. که مدیرعامل این شرکت در پاسخ گفت: ببخشید این آمارها دروغ است در این کشور ۱۱ میلیون تن شیر تولید نمی شود بلکه ۶ میلیون شیر تولید می شود.

ترکی در ادامه گفت: شما عصبانی نشوید فقط بگوئید شیرهای گران قیمت را از کجا تهیه می کردید تا ما به حسابشان رسیدگی کنیم.

علی مژدهی پور رئیس سازمان تعزیرات کشور در ادامه این مناظره گفت: شما که مدعی هستید شیر را گران کردند تا نتوانید بخرید چرا به مسئولان نگفتید. چرا فریاد نزدید. بعد رفتید پیامک زدید که من ۸۰۰ تومان می خرم این کدام منطق است.

وی در پاسخ گفت: بنده هزاران نامه نوشتم و اسنادش هم موجود است. آقایان توجه نکردند من هم فقط ۵ روز است که قیمت را گران کردم.

وی گفت: ۴۰ درصد تولید شیر کشور با این شرکت است ولی بنده رفتم برای تهیه مواد اولیه و … ال سی باز کردم تجار رفتند بانک صادرات دبی پول بگیرند گفتند دلار نداریم بهتر است اینها را هم ببینید. استاندار گفت: در این موضوع وارد نشوید این بحث دیگری است شما تخلف کردید و باید پاسخ دهید.

بعد مرتضی تمدن استاندار تهران گفت: شما تمامی اسناد خود را برای بررسی تحویل دهید. و استاندار به ترکی دستور داد تا میزان تخلفات کارخانجات را به تعزیرات گزارش کنند/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر