6

برگزاری بازی‌های معوقه استقلال و فولاد پیش از هفته بیست و هشتم

  • کد خبر : 325827
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۴۵

سهیل مهدی گفت: طبق قانون، بازی‌های معوقه لیگ برتر باید پیش از هفته بیست و هشتم برگزار شوند.

برگزاری بازی‌های معوقه استقلال و فولاد پیش از هفته بیست و هشتمبه گزارش افق انلاین ، سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار‌های معوقه لیگ برتر اظهار داشت: به عنوان مسئول برگزاری مسابقات، گزارش تمامی بازی‌هایی که به پایان می‌رسند، یا مثل هفته اخیر برگزار نمی‌شوند را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم و آنجا درباره تمامی بازی‌ها و حتی بازی‌هایی که به پایان رسیده اند، تصمیم گیری می‌شود.

دیدار پرسپولیس – فولاد برگزار می‌شود

مهدی درباره دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در چارچوب بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: طبق برنامه‌ای که از قبل داشتیم، تاکنون تغییری در این برنامه نداریم و این بازی قرار است که برگزار شود.

منتظر تصمیم نهایی کمیته انضباطی درباره بازی‌های معوقه هستیم

او درباره ۲ دیدار معوقه فولاد خوزستان گفت: برای این موضوع همچنان منتظر تصمیم نهایی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هستیم که البته با توجه به فشردگی رقابت‌های هفته آخر، امیدواریم زودتر نظر نهایی کمیته انضباطی به ما اعلام شود تا بتوانیم این بازی‌ها را در خلال رقابت‌های لیگ‌برتر برگزار کنیم.

بازی‌های معوقه باید پیش از هفته بیست و هشتم برگزار شوند

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تاریخ برگزاری رقابت‌های معوقه گفت: با توجه به اینکه ۲ هفته آخر طبق قانون باید به صورت همزمان برگزار شوند، باید تمامی رقابت‌های معوقه را پیش از هفته بیست و هشتم به پایان برسانیم تا تیم‌های حاضر در رقابت‌ها با شرایط مساوی ۲ هفته آخر را برگزار کنند.

پایبند به برگزاری جام حذفی هستیم

مهدی در خصوص برگزاری رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: تصمیم داریم رقابت‌های جام حذفی را برگزار کنیم و روی تصمیم خودمان پایبند هستیم. برنامه ریزی‌هایی را هم انجام داده بودیم که متاسفانه به دلیل همین بازی‌های عقب افتاده، این برنامه‌ها به هم خورد. به همین دلیل در برنامه مان جابجایی خواهیم داشت و فعلا منتظر نظر کمیته انضباطی هستیم تا برنامه جدید خودمان را اعلام کنیم.

برگزاری بازی‌های معوقه استقلال و فولاد پیش از هفته بیست و هشتم

احتمالا قطر میزبان لیگ قهرمانان خواهد بود

او در خصوص بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و برنامه این رقابت‌ها تصریح کرد: طبق آخرین اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، رقابت‌های لیگ قهرمانان در تاریخ قبلیِ اعلام شده، برگزار می‌شود. علی رغم این که کشور میزبان مشخص نشده است، اما با توجه به آیتم‌های اعلام شده پیش بینی می‌شود که قطر میزبان این بازی‌ها باشد و احتمالاً پرواز‌های امارات هم از هفته آینده به ایران آغاز می‌شود.

جشن قهرمانی لیگ نوزدهم، تحت‌الشعاع ماه محرم قرار می‌گیرد

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره مراسم جشن قهرمانی لیگ نوزدهم گفت: با توجه به فشردگی که در پایان لیگ نوزدهم برای ما به وجود آمده است، پایان لیگ امسال با ابتدای ماه محرم همزمان می‌شود. کمیته‌های فرهنگی سازمان لیگ مثل هر سال برنامه‌های خود را امسال هم برگزار می‌کنند، اما با توجه به احترامی که نسبت به این روز‌ها قائل هستیم، برنامه جشن قهرمانی هم تحت الشعاع ماه محرم قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=325827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر