3

اکران فیلم “آنجلینا جولی” در مسکو با انتقادات شدیدی مواجه شد+ تصاویر

  • کد خبر : 32647
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۳

آنجلینا جولی در این خصوص به روزنامه گاردین گفته است که پیام‌های تهدید‌آمیزی را به صورت آنلاین دریافت کرده، شیشه اتومبیل یکی از دست‌اندرکاران فیلم وی نیز شکسته شده و تلفن و ایمیل های برخی دیگر از اعضای این فیلم نیز هک شده‌اند.

پس از انتقادات شدید از فیلم جدید “سرزمین خون و عسل” “آنجلینا جولی”، بازیگر آمریکایی درباره جنگ بوسنی، اکران این فیلم در مسکو نیز با انتقادات گسترده‌ای روبرو شد.

خبرگزاری فارس: اکران فیلم "آنجلینا جولی" در مسکو مختل شد+عکس

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی “وترنزتودی”، فیلم “آنجلینا جولی” با عنوان ” در سرزمین خون و عسل” که پیشتر در صربستان اکران شده بود در اکران نخست خود در این کشور تنها توجه ۱۳ نفر را به خود جلب کرد.

بر اساس این گزارش، فیلم سرزمین خون و عسل جولی با انتقادات بسیار زیادی از جامعه صربستان روبرو شد زیرا مردم این کشور این فیلم را تبعیض‌آمیز خواندند.

این در حالی است که در ۳۱ ماه مارس ۲۰۱۲، گروه وطن‌پرسی روسیه به نام “روسکی اوبراز” در هنگام اکران این فیلم مانع از پخش آن در مسکو شدند.

اعضای این گروه به سالن نمایش هجوم آوردند و پارچه‌ای را که روی آن در حالی تصویر آنجلینا جولی را که از دهانش خون بیرون می‌ریخت و زیر آن نوشته شده بود: صرب‌ها را کشتید؟ نه. ما چیزی درباره این مسئله نشنیدیم” را مقابل تماشاچیان باز کردند.

گزارش‌های دیگر نشان می‌دهد که “آنجلینا جولی”، کارگردان این فیلم، و برخی دست‌اندرکاران صربی این فیلم مورد تهدید قرار گرفته‌اند.

آنجلینا جولی در این خصوص به روزنامه گاردین گفته است که پیام‌های تهدید‌آمیزی را به صورت آنلاین دریافت کرده، شیشه اتومبیل یکی از دست‌اندرکاران فیلم وی نیز شکسته شده و تلفن و ایمیل های برخی دیگر از اعضای این فیلم نیز هک شده‌اند.

«در سرزمین خون و عسل» به جنگ بوسنی در دهه ۱۹۹۰ پرداخته و فیلم پیرامون داستان عشق «دنیل»، یک سرباز و پسر یک ژنرال صرب، و «آیلا»، هنرمند بوسنیایی، است؛ عشقی که با آغاز جنگ ابعاد ویرانگر و مبهمی پیدا می کند. «آیلا» از اردوگاه اسرا سر در می‌آورد، جایی که زنان به شکلی سازمان یافته مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند، و فرمانده اردوگاه کسی نیست جز «دنیل».

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر