2

شجاعیان چطور از لیست استقلال خارج شد؟

  • کد خبر : 328309
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱:۳۳

  اگر نام داریوش شجاعیان از لیست استقلال خارج نشده بود، این تیم می توانست از وجود این بازیکن در زمین استفاده کند اما چطور نام شجاعیان از لیست خارج شد؟

  اگر نام داریوش شجاعیان از لیست استقلال خارج نشده بود، این تیم می توانست از وجود این بازیکن در زمین استفاده کند اما چطور نام شجاعیان از لیست خارج شد؟

صحبت داریوش‌شجاعیان با مادرش بعد از مصدومیت
 شجاعیان چطور از لیست استقلال خارج شد؟

زمان نقل و انتقالات میان فصل مسئولان  استقلال از کادر پزشکی این تیم استعلام می گیرند که چه زمانی می توانند از شجاعیان درون زمین استفاده کنند. ۱۹/ ۱/ ۹۹ تاریخ دقیقی است که کادر پزشکی به باشگاه استقلال برای به میدان رفتن شجاعیان اعلام می کنند. با این حال فرهاد مجیدی درخواست می کند نام شجاعیان از لیست خارج شود. او اعلام می کند که در یک ماه باقی مانده فرصت چندانی برای بازی کردن شجاعیان باقی نمی ماند و بهتر است نام وی از لیست خارج شود. مجیدی حتی کتبا خواستار خروج نام شجاعیان از لیست استقلال می شود‌.

 

بر خلاف این که گفته می شد حضور کریمی در امارات سبب شده بود تا استقلال ناگزیر شجاعیان را از لیست خارج کند، این بازیکن سهمیه زیر ۲۵ سال بوده و خروج شجاعیان از لیست استقلال بنا به درخواست کتبی مجیدی انجام گرفته بوده که حال با توجه به این که شجاعیان از لیست استقلال خارج شده بوده، آبی ها کار خیلی سختی برای صدور کارت او دارند و اگر فیفا با درخواست استقلال مخالفت کند، دیگر هیچ راهی برای صدور کارت شجاعیان باقی نمی ماند.

فوتبالی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=328309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر