1

روایت ربیعی درباره ظهور یک بیماری سیاسی غیر اخلاقی در کشور 

  • کد خبر : 330575
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹

علی ربیعی سخنگوی دولت گفت: متاسفانه نادیده گرفتن اقدامات دولت کوچک نمایی و تاکید بر آن از دو سو جریان می یابد، یکی جریانی که اساسا با کلیت نظام مشکل داشته و در این چند سال سعی می کنند هر گونه اقدام مثبت دولتها و این دولت را یا کوچک نمایی یا به چالش بکشند، و به وارونه جلوه دادن تلاش های دولت می پردازند.

علی ربیعی

به گزارش افق انلاین ، ربیعی در پاسخ به این پرسش که دولت در سال آخر خود است و کارهایی مثل اعطای مسکن یا مجانی شدن برق در همین زمان انجام شده اما رویکرد سیاسی جریان مخالف این است که دستاوردهای دولت کمتر مورد توجه قرار گیرد که بر کاهش سرمایه اجتماعی نظام تاثیر می‌گذارد و واکنش دولت نسبت به این وضعیت چیست ؟ تصریح کرد: با توجه به گزارش های منتشر شده توسط بانک مرکزی، طی سالهای ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ به طور متوسط سالیانه حدود ۴۰۰ هزار واحد و در مجموع حدود ۲.۸ میلیون واحد مسکونی توسط بخش خصوصی در مناطق شهری کشور تکمیل و به بازار عرضه شده است.

سخنگوی دولت افزود : همچنین طی دوره مذکور سالیانه برای حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی و جمعا برای ۷۰۰ هزار واحد مسکونی تسهیلات بهسازی و نوسازی و ساخت در مناطق روستایی پرداخت شده است. علاوه بر این طی دوره ۷ ساله گذشته بالغ بر ۱.۳ میلیون واحد مسکن مهر نیز تکمیل شده است. از این رو در دولتهای یازدهم و دوازدهم محور بیان شده واقعی است تاکنون بالغ بر ۴.۸ میلیون واحد مسکونی به بازار مسکن عرضه شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه نادیده گرفتن اقدامات دولت کوچک نمایی و تاکید بر آن از دو سو جریان می یابد، یکی جریانی که اساسا با کلیت نظام مشکل داشته و در این چند سال سعی می کنند هر گونه اقدام مثبت دولتها و این دولت را یا کوچک نمایی یا به چالش بکشند، و به وارونه جلوه دادن تلاش های دولت می پردازند.

ربیعی ادامه داد: و یک گروه فکر می کنند با هدف سیاسی کوتاه مدت با نفی اقدامات دولت حق انگاری برای جریان سازی دیگری ایجاد می شود. به صورت ناخودآگاه و ناشیگرانه در مجموع ناامیدی مردم را دامن می زنند.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه روش درست تبیین علّی، ارائه، نقد به پیش برنده و اصلاح گر با دیدن همه نکات مثبت و اشکالات است، گفت: این مسیری است که چه گروههای سیاسی، چه نخبگان و همه دلسوزان در حوزه های مختلف باید اتخاد کنیم. راه خوشبیختی و توسعه جامعه از میان نقد های مسئولانه و دلسوزانه خواهد گذشت. اخیرا من هم در برخی رسانه ها و نیز در تریبون ها مواردی را دیدم و شنیدم که، نه شیوه اسلامی و نه اخلاقی و نه موافق با سیره امام و رهبری است.

ایسنا/وی ادامه داد: بکارگیری تعابیری زننده و نیز غیر اخلاقی با هرگونه بیانی به نفع جامعه نیست. همچنین این روزها تصاویر و مضامین و کلیپ هایی را مشاهده می کنیم که نه حاوی جنبه های طنز فاخر و هوشمندانه و نه حاوی پیامهای سیاسی و اجتماعی مشخص است بلکه شکلی از بیماری سیاسی یا وابستگی جریانهایی است که کلیت حرکت امیدوار کننده جامعه و ایران را نشانه رفته اند.

ربیعی در پاسخ به این پرسش که در خصوص انتخاب وزیر صمت دولت چه تصمیماتی اتخاذ کرده، اظهار کرد: دولت با توجه به توان، تخصص و مدیریت در حال بررسی گزینه ها است اما اجازه بدهید فعلا اسامی اعلام نشود ولی پیش از زمان مقرر وزیر صمت معرفی می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=330575

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر