2

وزیر کشور بحرین: توافق با اسرائیل اقدامی حاکمیتی است!

  • کد خبر : 331648
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

وزیر کشور بحرین ادعا کرد که برقراری روابط دیپلماتیک میان بحرین و رژیم اسرائیل اقدامی حاکمیتی است.

وزیر کشور بحرین: توافق با اسرائیل اقدامی حاکمیتی است!

به گزارش افق آنلاین به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین «شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه» وزیر کشور بحرین مدعی شد که  برقراری روابط دیپلماتیک میان بحرین و رژیم صهیونیستی اقدامی حاکمیتی است.

خبرگزاری بحرین روز شنبه به نقل از شیخ راشد نوشت: توافق  بحرین با رژیم صهیونیستی بیانگر موضع شجاعانه است که  خرد و بصیرت «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین را نشان می‌دهد!

وی ادعا کرد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در خدمت منافع داخلی و خارجی  مملکت بحرین است و به افزایش امنیت، ثبات و گسترش جنبه‌‌های رشد و شکوفایی کشور کمک خواهد کرد.

شیخ راشد مدعی شد که بحرین میهن صلح و امنیت، مهد همزیستی و استقبال از دیگران باقی خواهد ماند که این رویکردی اصیل و گسترده در چارچوب وفاداری ، تعلق خاطر و روحیه اصیل ملی است.

روز جمعه بحرین اعلام کرد که تحت نظارت آمریکا به یک توافق برای برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی دست یافته است. «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا نیز با اعلام این خبر به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تبریک گفت.

تسنیم/ گروه‌های فلسطینی و مقاومت این توافق را به شدت محکوم کرده و آن را اصرار برای اجرای طرح ضد فلسطینی معامله قرن دانستند. آنها همچنین گفتند که موضع اتحادیه عرب در عدم محکوم کردن عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی و عدم تصویب پیش نویس قطعنامه فلسطین در این زمینه، برخی از کشورها را به سازش با صهیونیست‌ها حریص کرده است.

توافق عادی‌سازی بحرین با رژیم اشغالگر صهیونیستی یک ماه پس از اعلام سازش امارات با این رژیم انجام شد که ناظران معتقدند٬ منامه تابع ابوظبی است.

بعد از مصر و اردن و امارات٬ بحرین چهارمین کشور عربی است که توافق عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی امضا کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=331648

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر