1

آقای رئیس‌جمهور مردم حالشان خوب نیست/ بود و نبود اروپا در برجام تفاوتی برای ایران نمی‌کند

  • کد خبر : 332146
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

معاون سیاسی بسیج دانشگاه تهران با تاکید براینکه آقای رئیس جمهور مردم حالشان خوب نیست‌، گفت: کشور‌های اروپایی به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده و اساساً بود و نبودشان در برجام تفاوتی برای ایران نمی‌کند.

معاون بسیج دانشگاه تهران: آقای رئیس‌جمهور مردم حالشان خوب نیست/ بود و نبود اروپا در برجام تفاوتی برای ایران نمی‌کند

معاون سیاسی بسیج دانشگاه تهران با تاکید براینکه آقای رئیس جمهور مردم حالشان خوب نیست‌، گفت: کشور‌های اروپایی به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده و اساساً بود و نبودشان در برجام تفاوتی برای ایران نمی‌کند.

به گزارش افق انلاین ، علی ریاحی‌پور در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه پاکدشت با اشاره به عاقبت برجام، اظهار داشت: در حالی بیش از پنج سال از انعقاد توافقنامه برجام می‌گذرد که شاهد هستیم آمریکایی‌ها علاوه بر عدم پایبندی به تعهدات خود در این سال‌ها و اقدام به نقض توافق و وضع تحریم‌های گسترده علیه ملت ایران در طول مذاکرات، ماه‌هاست که رسماً از برجام خارج شده‌اند.

معاون سیاسی بسیج دانشگاه تهران گفت: از طرف دیگر کشور‌های اروپایی نیز به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده و اساساً بود و نبودشان در برجام تفاوتی برای ایران نمی‌کند و این روزها و در ماه‌های اخیر نیز شاهد تصویب قطعنامه محکومیت ایران با اتفاق آرا در شورای حکام آژانس و همچنین پیگیری فعال شدن مکانیسم ماشه توسط آمریکایی‌ها هستیم. این همه در حالی است که عملا ایران؛ خود با خود در حال ادامه دادن برجام بوده و بر همه تعهدات خویش ملتزم است.

ریاحی‌پور در ادامه به وظایف مجلس در حفظ آرمان‌های انقلاب و شهدا اشاره کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی باید تنظیم طرح خروج ایران از برجام را در اولویت قرار دهد.

معاون سیاسی بسیج دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: جناب رئیس جمهور این را بدانید مردم حالشان خوب نیست و خسته‌اند؛ از قیمت مرغ و گوشت و کره برایتان بگوئیم یا مسکن و پراید؟ جنبش دانشجویی خود را صدای مردم و مستضعفان می‌داند و رسالت اصلی خود را بیان مطالبات به‌حق مردم دانسته و در این مسیر ذره‌ای محافظه کاری و مصلحت‌سنجی را روا نمی‌داند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=332146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر