1

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد سال ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی

  • کد خبر : 33323
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۳

توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان تا یک ساعت قبل از شروع آزمون آنها امکان پذیر خواهد بود.

توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی از دقایقی پیش آغاز شد

به گزارش ایرنا،داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از امروز، یکشنبه ۱۷ اردیبهشت با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به نشانی azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی کارت شامل شماره پرونده و کدرهگیری نسبت مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از روز پنجشنبه ۲۱ تا شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری در سه روز و طی شش نوبت برگزار خواهد شد که نوبت برگزاری هر آزمون بر روی کارت ورود به جلسه داوطلب قید شده است و توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان تا یک ساعت قبل از شروع آزمون آنها امکان پذیر خواهد بود.

چنانچه داوطلبان پس از تهیه پرینت کارت درموارد مربوط به اطلاعات شخصی، دین، زبان خارجی یا عکس خود مغایرتی مشاهده کردند باید به منظور اصلاح موارد اشتباه به محل باجه های رفع نقص که نشانی آنها در دفترچه راهنمای آزمون درج شده است مراجعه کنند.

باجه های رفع نقص کارت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از ساعت ۱۴ تا ۱۸ امروز، ۱۷ اردیبهشت و نوبت صبح ( ساعت ۹ تا ۱۳) و عصر روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه فعال خواهند بود.

تعداد ۶۲۲ هزار و ۹۳۹ نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۱ دانشگاه آزاد ثبت نام کرده اند که این آمار نسبت به داوطلبان سال گذشته ۲۵ درصد رشد نشان می دهد.

آزمون های نوبت صبح راس ساعت ۸ و آزمون نوبت عصر راس ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد و داوطلبان لازم است یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

در آزمون امسال برخلاف سال گذشته، آزمون هر مجموعه‌ امتحانی آزمون کارشناسی ارشد تنها در یک نوبت برگزار خواهد شد.

در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ دانشگاه آزاد، رشته ها و گرایش ها در قالب مجموعه های امتحانی تجمیع شده اند به طوریکه آزمون ۴۰۰ رشته – گرایش در قالب ۱۳۰ مجموعه امتحانی برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33323

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر