6

خنثی‌سازی تحریم‌ها سبب ناکامی دشمن در فشار حداکثری علیه ملت ایران می‌شود

  • کد خبر : 339703
  • ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶

امام جمعه شهر جدید پرند گفت: با نگاه به داخل و اقدامات راهبردی می‌توان تحریم‌ها را خنثی کرد و این خنثی‌سازی تحریم‌ها عمود خیمه فشار حداکثری دشمن را فرو می‌ریزد.

امام جمعه پرند: خنثی‌سازی تحریم‌ها سبب ناکامی دشمن در فشار حداکثری علیه ملت ایران می‌شود

 به گزارش افق انلاین ، حجت‌الاسلام عبدالله‌زاده پاشاکی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن اهمیت به تقوا و دعوت خود و دیگران به رعایت تقوای الهی و دوری از معصیت و انجام واجبات، اظهار داشت: تقوا، پلیس درون و قوای خویشتن‌داری در مقابل گناه بوده و صیانت نفس و مدیریت ترک گناه است.

وی در خطبه دوم ضمن گرامیداشت ایام دهه بصیرت و میثاق با ولایت که مصادف با سالروز حماسه تاریخی ۹ دی و نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی همچنین اربعین شهید فخری زاده و ایام فاطمیه، بیان کرد: تمام حماسه های تاریخی در جهان اسلام و ایران اسلامی حاصل بصیرت و آگاهی مردم با ایمان و همیشه در صحنه است و باید قدردان این مردم ولایی باشیم.

امام جمعه شهر جدید پرند در بخش دیگری از خطبه خاطر نشان کرد: هدف استکبار و استعمارگران نابود کردن نسل جوان و به فساد کشاندن جامعه است و در زمان رضا خان هم کشف حجاب از اهداف پشت پرده و نقشه شوم جنایتکاران و جهانخواران بین المللی بود که این رویداد را در ایران رقم زد.

وی درخصوص تغییر و تحولات مسئولان آمریکا و فشار حداکثری برای همسو کردن اروپا با اهداف شوم آنها تاکید کرد: گذشته و تجربه ثابت کرد که غرب و آمریکا قابل اعتماد نیستند و با توجه به فشار حداکثری و تحریم های پی در پی از سوی آمریکا و هم دستانش، تنها راه نجات و رهایی از این شرایط نگاه به توانمندی های داخل کشور است و صرفا با گفت و گو این تحریم ها خنثی نمی شود و با اصل نگاه به داخل می توان برای همیشه از این فشارها و تحریم های پی در پی رها شد.

امام جمعه شهر پرند با اشاره به اهداف دشمن گفت: دشمن با اعمال تحریم و فشار حداکثری به ایران اسلامی قصد تضعیف و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  و همچنین دست کشیدن  از آرمان هایی مانند دفاع از مستضعفین و محرومان و عدم حمایت از فلسطین، یمن، سوریه، لبنان و عراق را دارد که این هدف شوم با نگاه به داخل و رویکرد و اقدامات راهبردی می‌تواند خنثی شود و این خنثی‌سازی تحریم، عمود خیمه فشار حداکثری دشمن را فرو می‌ریزد.

تسنیم/حجت الاسلام والمسلمین پاشاکی نسبت به تحرکات نظامی در منطقه توسط دشمنان اظهار کرد: تحرکات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه نشان از عجز و ناتوانی و وحشت دشمنان از اقتدار نظام اسلامی است و اینکه در منطقه خلیج فارس ناو، زیردریایی و بمب افکن اعزام می‌کنند تا به خیال خود اهداف اقتصادی و هسته ای ایران را مورد هدف و حمله قرار دهند ترس از اقتدار ایران اسلامی است.

وی در بخش دیگری با اشاره به نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اربعین شهید فخری زاده و ایام فاطمیه عنوان کرد: در ایام دهه بصیرت و میثاق با ولایت برنامه های خوبی از طرف سپاه حیدر کرار (ع)  پرند با مشارکت شرکت عمران و شهرداری و شورای شهر و سایر ادارات برگزار می شود که قابل تحسین است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=339703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر