1

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بزرگ اقتصادی

  • کد خبر : 33972
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹

باید روسای قوا با وحدت و همکاری برای اجرای قانون تلاش کنند و اینگونه نباشد که تا شعار مطرح می‌شود به دنبال تصویب قانون باشیم.

محمد حسن ابوترابی‌فرد گفت: باید با جدیت و برنامه‌ریزی برای حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی تلاش کرد تا بتوانیم از همه ظرفیت‌های تقنین و اجرا برای تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بزرگ اقتصادی استفاده کنیم.

خبرگزاری فارس: با جدیت و برنامه‌ریزی برای حمایت از شعار مقام‌معظم‌رهبری تلاش کنیم

محمد حسن ابوترابی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد ویژگی‌های هئیت رئیسه و رئیس مجلس نهم شورای اسلامی گفت: مسئولان قوا سه‌گانه باید شاخصه‌های علمی، تخصصی، مدیریتی و تقوا را باید داشته باشند.

وی افزود: هر چه به این شاخصه‌ها بیشتر دست یابیم و در سطوح خرد و کلان مدیریت کشور از آن بهره بگیریم، موجب ارتقای کارایی و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و نهاد قانون‌گذاری می‌شود.

منتخب مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی در خصوص اولویت‌های مجلس نهم اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های امروز کشور شعار “تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” است که مقام معظم رهبری در آغاز سال مطرح کردند.

وی افزود: باید با جدیت و برنامه‌ریزی برای حمایت از تولید، کار و سرمایه تلاش کرد و باید از همه ظرفیت‌های تقنین و اجرا برای تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بزرگ اقتصادی استفاده کنیم.

ابوترابی فرد با اشاره به اینکه یکی از مشکلات تورم قانون است، تاکید کرد: باید روسای قوا با وحدت و همکاری برای اجرای قانون تلاش کنند و اینگونه نباشد که تا شعار مطرح می‌شود به دنبال تصویب قانون باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر