2

با واردکننده فیلم‌های غیر اخلاقی و رواج دهنده عرفان‌های نوظهور برخورد می شود

  • کد خبر : 34210
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۰

ورود چنین فیلم‌هایی در محیط خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ها ممنوع است و مطمئنا با عاملین این مساله برخورد می‌شود.

معاون فرهنگی وزارت علوم در خصوص ورود فیلم‌های غیر اخلاقی به برخی از خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ها، گفت: ورود چنین فیلم‌هایی در محیط خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ها ممنوع است و مطمئنا با عاملین این مساله برخورد می‌شود.غلامرضا خواجه سروی با اشاره به افراد واردکننده فیلم‌های غیر اخلاقی و رواج دهنده عرفان‌های نوظهور به خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ها، گفت: برخورد با این افراد مقررات خاص خود را دارد که در مقررات دانشگاهی ذکر شده است.

وی با اشاره به طرح ایجاد حداقل یک سینما در هر پردیس دانشگاهی، اظهار کرد: در همین راستا و با توجه به نیاز دانشگاهیان به دیدن فیلم، این طرح صورت گرفته و خانه سینمای دانشگاهی در معاونت فرهنگی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید در اوقات فراغت خود از فیلم‌های تولید شده داخل و یا ترجمه شده استفاده کنند، گفت: البته ممکن است برخی افراد فیلم‌های غیراخلاقی را به دانشگاه‌ و یا خوابگاه وارد کنند که با آنان برخورد می‌شود.

وی با اشاره به احداث ۵ سینما در دانشگاه‌های کشور از حدود یک ماه پیش تا کنون تصریح کرد: امکانات این سینماها نیز در دانشگاه‌ها وجود داشت که با اجرای طرح «هر پردیس، یک سینما» رونق گرفت.

خواجه سروی در خاتمه عنوان کرد: خانه سینما دانشگاهی نیز هر ماه فیلم‌های ایرانی تولید شده و یا فیلم‌های ترجمه شده خارجی را به صورت رایگان در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر