3

کسانی که الحاقیه بیمه خود را دریافت نکرده‌اند هرچه زودتر اقدام کنند.

  • کد خبر : 34654
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰

بیمه ایران نرم افزاری را تهیه کرده‌اند که در همه جای کشور افراد می‌توانند الحاقیه را دریافت کنند

مدیر عامل بیمه ایران گفت: با توجه به قرار داشتن در اولین ماه حرام امسال که دیه دو برابر خواهد بود و این که حادثه خبر نمی‌کند، کسانی که الحاقیه بیمه خود را دریافت نکرده‌اند هرچه زودتر اقدام کنند.

جواد سهامیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن تقدیر از استقبال خوب مردم در فروردین و اردیبهشت ماه برای گرفتن الحاقیه بیمه، گفت: تقریبا اکثریت کسانی که بیمه نامه ایران دارند، الحاقیه خود را دریافت کرده‌اند، اما از آنجایی که در ماه رجب قرار داریم که اولین ماه حرام است بقیه افراد نیز باید هر چه سریع‌تر الحاقیه را دریافت کنند که خدای نکرده پس ازحوادث دچار مشکلات مالی نشوند.

وی با بیان این‌که مبلغ الحاقیه بیمه برای خودروهایی مانند پراید و پژو حدود صد تا ۱۲۰ هزار تومان بیشتر نیست گفت:‌این درحالی است که مابه التفاوت بیمه سال قبل و سال جدید برای پرداخت دیه یک نفر ۳۶ میلیون است، لذا عاقلانه نیست که به خاطر مبلغ حدود ۱۲۰ هزار تومان در گرفتن آن تعلل کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیمه ایران نرم افزاری را تهیه کرده‌اند که در همه جای کشور افراد می‌توانند الحاقیه را دریافت کنند و لازم نیست به دفتر اصلی که بیمه نامه گرفته‌اند مراجعه کنند.

وی همچنین به تخفیف ۱۰ درصدی به بیمه شخص ثالث و بدنه اتومبیل مردم استان خوزستان اشاره کرد وگفت: به شکرانه فتح خرمشهر از سوم خرداد تا سوم تیر ماه مردم استان خوزستان از این تخفیف برخوردار خواهند بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34654

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این اقا دلش به حال مردم سوخته یا جیب بیمه وقتی مراجعه میکنی تا خصارت بگیری انقدر بند ونیم بند میگذارن جلوی پات تا خصارت رو یا ندن ویا حداقل رو بدن ویا برای مدیرانی که در دادگاه هستن بیشتر برسه(به ماشین بنده از بغل زدن- یک گلگیر -سپر -جلو پنجره مرخص شد) وقتی از خصارت سیار امدن محبت کرده وصدو هشتاد هزار تومان پرداخت کردن درصورتی که از اول ماشین بیمه ایران بوده و الان ۶۰% تخفیف داره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر