1

مسائل اقتصادی اولویت مجلس نهم است

  • کد خبر : 34858
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۷

بحث نظارت نیز باید در مجلس نهم مقدترانه تر جلو برود ، اما در حین نظارت مقتدرانه باید سعی کرد چالش کمتری ایجاد شود و مجلس در آرامش به وظایف خود که یکی از مهمترین آنها نظارت و قانون گذاری است برسد

حجت السلام سید جلال یحیی زاده نماینده اصولگرای مجلس نهم  اظهار داشت: مجلس نهم اولویت تولید و ایجاد اشتغال را را در راس اقدامات خود قرار داده و این دغدغه مردم و کشور را با جدیت پی گیری خواهد کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی افزود: بحث نظارت نیز باید در مجلس نهم  مقدترانه تر جلو برود ، اما در حین نظارت مقتدرانه باید سعی کرد چالش کمتری ایجاد شود و مجلس در آرامش به وظایف خود که یکی از مهمترین آنها نظارت و قانون گذاری است برسد.

وی تصریح کرد: ایجاد فراکسیون  اشتغال و کار آفرینی در مجلس نهم که برخی از همکاران پیشنهاد آن را داده اند ، نمی تواند دردی را به تنهایی دوا کند و باید در عمل ، موضع گیری ها ، رفتار و مصوبات و حضور در کمیسیون ها دنبال کار عملی در این باره باشیم.

یحیی زاده در خاتمه گفت: مسائل اقتصادی اولویت امسال و  مجلس نهم است ؛ بنده در مجلس هشتم در کمیسیون فرهنگی بودم و خودم را در آن کمیسیون مفید ندیدم و قصد دارم در کمیسیون اقتصادی مجلس نهم فعالیت کنم.

منبع: مجلس نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34858

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر