2

برخورد جدی و قاطع نیروی انتظامی با بدحجابان در کشور

  • کد خبر : 35543
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۲

نیروی انتظامی با هر گونه رفتارهای تعمدی و غیر اخلاقی برخی افراد که در پی هنجار شکنی و رواج پدیده بد حجابی در کشور هستند، برخورد می کند.

پایگاه خبری افق:فرمانده نیروی انتظامی از برخورد جدی و قاطع نیروی انتظامی با بدحجابان در کشور خبر داد.
سردار اسماعیل احمدی مقدم امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی با هر گونه رفتارهای تعمدی و غیر اخلاقی برخی افراد که در پی هنجار شکنی و رواج پدیده بد حجابی در کشور هستند بر اساس وظیفه ذاتی خود به شدت برخورد می کند.
وی افزود: توسعه فرهنگ عفاف و حجاب بر عهده دستگاه های متعددی است اما نیروی انتظامی هم در جایی که احساس کند حضور وی برای برخورد قاطعانه با هنجار شکنان ضروری است ، وارد عمل می شود.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به عزم جدی نیروی انتظامی برای تداوم برنامه های کنترل و انسداد مرزها در کشور گفت: برنامه کنترل و انسداد مرزها به خوبی پیش می رود اما با توجه به محتوای این برنامه که ترکیبی از سازماندهی امکانات و اقدامات مهندسی ، الکترونیکی ، تجهیزات و کارهای نرم افزار با هدف تسهیل در مبادلات تجاری و اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالاست نیاز به تخصیص اعتبارات بیشتری دارد.
سردار احمدی مقدم با بیان اینکه مجلس به تازگی بیش از هزار میلیارد ریال برای اجرای برنامه کنترل و انسداد مرزها در کشور اختصاص داده است به امنیت مرزها در استان مرزی ایلام اشاره کرد و گفت: با توجه به توسعه زیر ساخت های مرزی در استان ایلام به ویژه توسعه راه های مرزی ، پاسگاه ها و برجک های مرزی بیشتر از گذشته به تجهیزات اپتیکی ، راداری و الکترونیکی مجهز شده اند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه از اجرای طرح ویژه تابستانی نیروی انتظامی در کشور خبر داد و گفت: به منظور ارتقای امنیت در مناطق تابستانی ، تفرجگاهی و نیز کنترل ترافیک جاده ای طرح ویژه تابستانی در کشور از ۲۵ خرداد امسال آغاز شد.
در این مراسم از خدمات امیر عباس زاده فرمانده سابق نیروی انتظامی استان قدردانی و سرهنگ پاسدار علی دولتی به عنوان فرمانده جدید این نیرو معرفی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر