2

رقابت فریبا داودی و گلشیقته در برهنگی و انتشار تصاویر بی حجاب +تصاویر

  • کد خبر : 35981
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵

فریبا داودی مهاجر که چندی پیش در facebook برایش خواستگار پیدا شده بود این روزها در حال انتشار تصاویر بی حجاب و بعضا خصوصی خود برای جلب توجه بیشتر در بین ضدانقلاب فراری می باشد! فریبا داودی مهاجر که این روزها در آمریکا و در آغوش ضدانقلاب در حال خرج کردن پولهای اهدایی موسسات آمریکایی می باشد […]

فریبا داودی مهاجر که چندی پیش در facebook برایش خواستگار پیدا شده بود این روزها در حال انتشار تصاویر بی حجاب و بعضا خصوصی خود برای جلب توجه بیشتر در بین ضدانقلاب فراری می باشد!
فریبا داودی مهاجر که این روزها در آمریکا و در آغوش ضدانقلاب در حال خرج کردن پولهای اهدایی موسسات آمریکایی می باشد در مبارزه سیاسی!!!به نتیجه ای نرسیده و ظاهرا در برهنگی با گلشیفته فراهانی(هنرپیشه فاسد فراری از ایران) رقابت گذاشته است و به نظر می رسد به زودی دراین رقابت پیروز خواهد شد و جماعتی از ضدانقلاب را که منتظر چنین فرصتی هستند را خوشحال خواهد کرد!
البته برای حامیان داخلی این جماعت که بعضا با نادانی از این فرد بعنوان اسطوره زنان مبارز!!!یاد می کنند باید مشخص شده باشد که امثال فریبا داودی مهاجر که سالها از دولت اصلاحات ارتزاق می کردند امروز در حال گشایش عقده های فروخورده خود در دوران جوانی و نوجوانی هستند و برهنگی همچون …. را بعنوان بهترین راه ابراز وجود یافته اند!


نکته جالب این تصویر پیغامهای امیر فرشاد ابراهیمی(ضدانقلاب فراری) برای فریباست!

ندای انقلاب

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر