3

بانک کشاورزی دانشگاه علمی کاربردی تاسیس می کند

  • کد خبر : 36623
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۴

گستردگی جغرفیایی شعب از یک سو و تنوع وتکثر افراد از سوی دیگر، بانک کشاورزی را از دیدگاه مدیریت سرمایه انسانی به سازمانی تقریباً پیچیده تبدیل می کند.

افق:(ofoghnews.ir ) مدیرعامل بانک کشاورزی از دریافت مجوز تأسیس دانشگاه علمی کاربردی این بانک خبر داد و گفت : فعالیت رسمی این دانشگاه با جذب دانشجو در مقاطع کاردانی ،کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های بانکی به زودی آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، محمد طالبی افزود: گستردگی جغرفیایی شعب از یک سو و تنوع وتکثر افراد از سوی دیگر، بانک کشاورزی را از دیدگاه مدیریت سرمایه انسانی به سازمانی تقریباً پیچیده تبدیل می کند.
وی در تشریح نحوه مدیریت سرمایه انسانی در بانک به دیدگاه های موجود در این زمینه اشاره کرد و گفت: در نخستین دیدگاه، حوزه سرمایه انسانی به صورت متمرکز و از طریق ادارات مرکزی مدیریت می شود که در این شیوه حجم کار افزایش می یابد اما در دیدگاه دوم ؛ مدیریت منابع انسانی میان افراد بیشتری از مدیران تقسیم خواهد شد و تأثیرگذار ترین اقدامات به سرپرستان مستقیم مربوط می شود.
طالبی اضافه کرد: بخش مهمی از انگیزه ها،اثرگذاری عملکردی،مشکلات روحی روانی افراد و … به قدرت و نوع تعامل سرپرست مستقیم مربوط می شود. از این رو برای موفقیت در مدیریت سرمایه انسانی باید برای نقش آنان ارزش قائل شویم زیرا سرپرست می تواند سیاست ها ، راهبردها و فعالیت های حوزه سرمایه انسانی را به مرحله اجرا درآورد یا خنثی کند.
وی با تأکید مجدد بر توجه ویژه برای تبدیل سرپرستان به موتورهای محرک مدیریت سرمایه انسانی خاطر نشان کرد: با سرپرست گرایی می توان سختی کار را کاهش داد.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت : در رویکرد سرپرست گرایی با هدف ارتقای مدیریت سرمایه انسانی سرپرستان باید توانایی مدیریت رفتاری بالا داشته باشند واین توانمندی ها در ارزیابی آنان مد نظر قرار گیرد و ضمن ترویج فرهنگ مدیریت سرمایه انسانی در داخل سازمان، معیارهای مناسب و دقیقی برای ارزیابی افراد تعریف شود.
طالبی با تأکید بر ضرورت شناسایی برند بانک و برنامه ریزی بر اساس آن گفت: نیروی انسانی مستعد ترین ویژگی است که می تواند به عنوان برند بانک کشاورزی باشد و بررسی آن دسته از ویژگی های همکاران که موجب تمایز آنان می شود و همچنین ارائه راهکارهایی برای بهبود و ارتقای آن اهمیت ویژه ای دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36623

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر