2

زشت ترین جلوه خفقان و دیکتاتوری در آمریکا حاکم است

  • کد خبر : 36822
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵

برخی تصور می کنند مردم آمریکا و اروپا آزادند این در حالی است که زشت ترین جلوه جهان و دیکتاتوری در آمریکا حاکم است.

افق:(ofoghnews.ir) رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز مستکبران با شعار حقوق بشر، آزادی، دفاع از ملت ها و با وعده یک زندگی بهتر، پیشرفت و توسعه سیاسی و اقتصادی بزرگ ترین فریب تاریخ را بر جهان تحمیل کرده اند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود احمدی نژاد ظهر روز سه شنبه طی سخنانی در اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی در سالن همایش های برج میلاد، افزود: جهان نیازمند تحول و تغییرات اساسی است و نظام های سیاسی و اقتصادی دنیا باید زیر و رو شود چرا که این وضع قابل ادامه دادن نیست.

رییس جمهوری با طرح این سوال که شرط تغییر جهان چیست؟ اظهار داشت: بیداری اسلامی شرط اصلی برای تحول اساسی در وضع جهان است. تا انسان ها بیدار نشوند، اتفاقی در دنیا نخواهد افتاد.

احمدی نژاد با تاکید بر این که همه جای جهان باید با هم اصلاح شود، یادآور شد: اگر در مقطع کنونی ملتی بخواهد زنجیرهای استعمار را پاره کند و استقلال خود را حفظ کند تمامی سازمان های بین المللی علیه او خواهد بود.

** نقش زنان در تحولات اجتماعی اثرگذارتر از مردان

احمدی نژاد با بیان این که انسان ها در اصل خلقت یکی هستند اما در تحولات اجتماعی نقش زنان و مردان متفاوت است، تاکید کرد: اعتقاد من این است که در تحولات اجتماعی نقش زنان مهمتر و اثرگذارتر و ماندگارتر از مردان است.

وی با بیان این که خدا ویژگی هایی به زنان داده که بسیار ممتاز است، گفت: براساس این ویژگی ها خدای متعال مسوولیت ها و ماموریت هایی را برای زنان تعیین کرده است. در واقع هر مردی که به قله ای از قله های انسانیت می رسد مدیون مادر خود و کسی است که او را پرورش داده است.

احمدی نژاد ادامه داد: مادرانی که با عشق و محبت؛ پاکی را بر جان فرزندانشان می چکانند انسان هایی بزرگ، عدالتخواه و آزادیخواه را در دامان خود پرورش می دهند.

وی تاکید کرد: محال است در جامعه ای زنان اراده کنند و تحولی اتفاق نیفتد که ما این موضوع را در ایران شاهد بوده ایم و امروز آن را در دنیا می بینیم.

رییس جمهوری ،علت این ماموریت زنان را اینگونه بیان کرد: زن جلوه جمال، لطف و عشق الهی است و قلب زن کانون جوشش عشق الهی می باشد بنابراین زمانی که شیطان می خواهد جامعه ای را ساقط کند اول نقش زنان را نابود می کند.

وی با بیان این که امروز در اروپا و آمریکا موجودیت زنان را له کرده اند، افزود: زمانی که زنان نقش خود را ایفا نکنند غارت، استعمار و جنایت رخ می دهد و امروز بالاترین ظلمی که اتفاق افتاده ظلم به زنان است.

وی خطاب به زنان شرکت کننده در اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی گفت: ماموریت شما بسیار سنگین است. مبادا این ماموریت الهی را در چهارچوب جغرافیا با عنوان کشور من، نژاد با عنوان قوم من، زبان به عنوان زبان من محصور و کوچک کنیم.

احمدی نژاد در عین حال یادآور شد که البته ابتدا هر کسی باید از کشور خود آغاز کند اما افق نگاه باید جهانی باشد تا همه دنیا اصلاح شود.

رییس جمهوری در ادامه با تاکید بر این که اصلاح جهان ، شدنی است و خدا آن را وعده داده است ، گفت: باید راه درست را انتخاب کنیم.

** چهره جدید استعمار کهنه

احمدی نژاد خطاب به ملت ها گفت: باید حواسمان باشد مستکبران یک بار ملت ها را در دوره استعمار فریب دادند و بسیاری از کشورها برای استقلال قیام کردند که موجب عقب نشینی استعمارگران شد اما آنان امروز با چهره جدید نظام هایی را بدتر از استعمار کهنه ایجاد کرده اند.

احمدی نژاد با بیان این که ظاهر نظام های امروز استقلال است اما از استقلال خبری نیست، اظهار داشت: امروز که بیداری اتفاق افتاده است نوک تیز حرکت ما باید علیه نظام استکباری و سلطه باشد. اگر آن را هدف بگیریم دیکتاتورها که عاملان نظام استعماری اند فرو خواهند ریخت.

** حرکت های انقلابی علیه نظام استکبار و رژیم صهیونیستی

احمدی نژاد همچنین با تاکید بر این که باید حرکت های انقلابی علیه رژیم صهیونیستی باشد، گفت: این رژیم پایگاه استکبار است و تا زمانی که نظام سلطه و رژیم صهیونیستی وجود داشته باشد ملت ها روز خوش نخواهند دید.

رییس قوه مجریه خطاب به حاضرین با بیان این که خدا وعده داده تا انسان ها را در این کار بزرگ تنها نگذارد، گفت: باید عدالت در جهان حاکم شود و کسی که خود عادل باشد می تواند عدالت را در دنیا مستقر کند.

رییس جمهوری یادآور شد: خدا برای ما عدالت مطلق را پسندیده است و کسی می تواند عدالت مطلق را حاکم کند که از جنس پیامبر عزیز و عدالت مطلق باشد.

احمدی نژاد با اشاره به این که خدا وعده داده که اگر روزی ملت ها تصمیم گرفتند جهان را متحول کنند رهبری خواهد فرستاد، تصریح کرد: خدا وعده داده که این رهبر از جنس پیامبران و عدالت باشد.

** سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی رفتنی است

احمدی نژاد با بیان این که همه دیکتاتورهای عالم می بایست برچیده شوند و جای آن را عدالت مطلق بگیرد، تصریح کرد: دین ماموریت مشترک همه ما است و خداوند فرموده است که فرزندی از فرزندان پیامبر اسلام (ص) زمانی که ملت ها برای آزادی و عدالت تصمیم بگیرند ظهور خواهد کرد.

احمدی نژاد، ماموریت مشترک را حرکت برای نجات همه بشریت و استقرار عدالت در همه جهان ذکر و اضافه کرد: در این مسیر هیچ مرز، من و تو، عرب و عجم، آفریقایی و آسیایی و … وجود ندارد.

رییس جمهوری ادامه داد: همه انسان های آزادیخواه و عدالت طلب در کنار یکدیگر و برادر هم هستند و بدانید که سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی رفتنی است و عدالت مستقر خواهد شد.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به حضار، گفت: از همه شما به خاطر سفر به ایران، خانه آزادگان و عدالت طلبان جهان تشکر می کنم.

وی با اشاره به نام اجلاس و طرح این سوال که چرا به تحول و بیداری نیاز داریم، گفت: پاسخ روشن است، خدا انسان ها را برای زندگی عزتمند و سرشار از کمال و معنویت خلق کرده است. خدا انسان ها را خلق نکرده که در ظلم، تبعیض و فشار زندگی کنند.

رییس جمهوری یادآور شد: خدا انسان را آیینه خود آفریده و آنقدر به او کرامت داده که می تواند تا مقام خلیفه الهی پیش رود و به نقطه ای دست یابد که جلوه تمام نمای الهی باشد.

رییس قوه مجریه با اشاره به گزارش های رسمی که حاکی از وجود سه میلیارد انسان فقیر در دنیاست، گفت: کسی که توانایی تامین نیازهای اولیه خود را ندارد چگونه می تواند عظمت انسان بودن را تجربه کند؟ در حالی که عزت انسان در آزادی، کمال جویی و عدالتخواهی است.

وی با طرح این سوال که در کجای کره زمین انسان ها آزادند و می توانند آزادانه انتخاب کنند، افزود: آیا در آمریکا، اروپا، آفریقا و آسیا آزادی وجود دارد؟

احمدی نژاد با بیان این که هدف گیری اصلی طاغوتیان و شیاطین در گام اول له کردن حقیقت و کرامت انسانی است، اظهار داشت: چرا که در غیر این صورت امکان تسلط بر ملت ها به وجود نمی آید و انسان تحقیرشده به هر تحمیلی تن می دهد.

احمدی نژاد با تاکید بر این که انسان ها باید با کرامت زندگی کنند، اضافه کرد: جنگ ها، سلطه گری ها و دیکتاتوری ها زشت ترین جلوه حاکمیت حاکم دیکتاتور است .

رییس جمهوری این نکته را متذکر شد که وضع جهان به گونه ای نیست که خدا، پیامبران و حضرت محمد مصطفی (ص) خواسته است. انسان برای یک زندگی متعالی آفریده شده که این هدف هنوز محقق نشده است.

رییس قوه مجریه با تاکید بر این که بی تردید ظلمی که امروز بر انسان و حقیقت انسان در سرتاسر عالم تحمیل می شود در تاریخ بی سابقه است، گفت: دایره نفوذ و سلطه طاغوت ها، فرعون ها، نمرودها، مستکبران محدود بوده اما امروز مستکبران همه زمین و ملت ها را تحت سلطه خود گرفته اند به گونه ای که تا داخل خانه هر خانواده ای در جهان نفوذ کرده، حضور دارند و تحمیل می کنند.

به گفته احمدی نژاد، در زمان برده داری و استکبار، ظلم حقیقی آشکار بود اما امروز مستکبران با شعارهای حقوق بشر و آزادی بزرگ ترین فریب تاریخ را بر دنیا تحمیل کرده اند.

** زشت ترین جلوه خفقان و دیکتاتوری در آمریکا حاکم است

وی ادامه داد: برخی تصور می کنند مردم آمریکا و اروپا آزادند این در حالی است که زشت ترین جلوه جهان و دیکتاتوری در آمریکا حاکم است.

احمدی نژاد با بیان این که یک گروه فاسد سرمایه دار صهیونیستی در پشت صحنه آمریکا بر ۳۰۰ میلیون مردم آمریکا و ملت های جهان حکمرانی می کنند، گفت: مردم آمریکا آزادی انتخاب ندارند، صهیونیست ها تصمیم می گیرند بنا به نیاز خود چه کسی رییس جمهور شود.

رییس جمهوری در ادامه با طرح این سوال که آیا مردم اروپا آزادند؟ تصریح کرد: اگر مردم اروپا تصمیم بگیرند بگویند وضع حاکم را قبول ندارند دیگر چه کاری باید انجام دهند و چه فریاد رس مردم این قاره است.

احمدی نژاد وضع قاره های آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین را نیز همین گونه توصیف و تصریح کرد: هر جا حاکمیت دیکتاتوری وجود دارد بدون شک با اتکا به استکبار و نظام سلطه مردم را تحت سیطره خود درآورده است. امکان ندارد کسی بدون اتکا به بیگانه بتواند دیکتاتوری کند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود پیامبر اسلام و قرآن را تنها متعلق به مسلمانان ندانست و تاکید کرد: قرآن و پیامبر اسلام متعلق به همه انسان ها است چرا که همه دنیا باید اصلاح شود.

وی بیداری را مقدمه اصلاح دانست و اظهار داشت: بیداری بازگشت انسان ها به حقیقت انسانی و فطرت الهی خودشان است.

وی خطاب به حضار ادامه داد: امروز دنیا را ببینید، هر کسی بیشتر مصرف می کند و ثروتمندتر است شان و جایگاه اجتماعی بالاتری دارد و هر کسی که قدرتمند است و به هر ترتیبی بر دیگران غلبه کرد عزیزتر است.

رییس جمهوری گفت: اما در اندیشه پیامبر ما و تفکر دینی چه کسی عزیزتر است؟ پاسخ آن روشن است؛ کسی که از آسایش، آرامش، ثروت و جان خود برای دیگران می گذرد و ایثارگرتر و فداکارتر است.

وی با مقایسه دو نظام ارزشی استکبار و اسلام گفت: در نظام اول خودخواهی، خودبرتربینی، حداکثر لذت های فردی و در نظام دوم محبت، مهرورزی، کمک و احترام به دیگران دارای ارزش است.

رییس جمهوری توضیح داد: در نظام اول انسان ها تنها در این دنیا دیده می شوند اما در نظام دوم انسان موجودی ابدی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر