1

مسائل را هرچه هست با مردم در میان بگذارید

  • کد خبر : 36853
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۱ - ۹:۴۸

اگر مسوولان پشت پرده برخی ناملایمات را با مردم و روحانیت مطرح کنند این‌ها هم می‌توانند در بیان مسائل و مشکلات واقعیت‌ها را به مردم بگویند

افق:(ofoghnews.ir) آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: این مملکت در صورتی می‌تواند درست عمل کند و به هدف برسد که تمامی قوا با هم همراه بوده و با توجه به منویات مقام معظم رهبری عمل کنند چراکه هر وقت می‌بینیم بین برخی قوا مسائلی پیش می‌آید جدا باعث ناراحتی می‌شود.

این مرجع تقلید در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون رییس‌جمهور در امور روحانیت اظهار کرد: علاقه ما به مقام معظم رهبری تنها از جهت رهبری ایشان نیست بلکه از جهت ملکات و لیاقت ایشان در این مقام است که خداوند متعال به ایشان عنایت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به رابطه دولت و روحانیت با بیان این‌که «باید هر چه می‌توانیم دولت را با روحانیت نزدیک کنیم» افزود: روحانیت همیشه زبان مردم بوده است. تمام ناراحتی‌های جامعه هم با روحانیت مطرح می‌شود که فشار زیادی برای این قشر دارد. باید طوری باشد که روحانیت واقعیت‌ها را بداند و به مردم منتقل کند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: اگر مسوولان پشت پرده برخی ناملایمات را با مردم و روحانیت مطرح کنند این‌ها هم می‌توانند در بیان مسائل و مشکلات واقعیت‌ها را به مردم بگویند و باعث از بین رفتن شایعات و برخی مواضع منفی شوند که از بین رفتن این فاصله‌ها باعث بسته شدن راه نفوذ دشمنان خواهد شد. امام خمینی (ره) همیشه به مسوولان می‌فرمودند مسائل را هرچه هست با مردم در میان بگذارید هم نقاط قوت و خوبی‌های دولت را بیان کنید و هم نقایص را مطرح کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله علوی گرگانی، وی در پایان گفت: بگذارید مردم بدانند که دولت از خودشان است تا راه نفوذی برای دشمن باقی نماند. اگر مسوولان، مراجع و روحانیت را در مسائل مختلف آگاه کنند ایشان هم می‌توانند در تعامل با مردم، آن‌ها را در جریان صحیح امور قرار دهند. مسوولان هم باید سعی کنند در کنار مثبتات زیادی که دارند موارد خاص موجود را که موجب سوال است یا موارد اشتباه را درست کنند تا بین مردم و آن‌ها فاصله نیفتد و راه نفوذ دشمن بسته شود.

‌در ابتدای این جلسه نیز معاون رییس‌جمهور گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات دولت بیان کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر