2

علوی‌گرگانی: دادن نقطه ضعف به دشمنان خیانت است

  • کد خبر : 75688
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱

یکی از مراجع تقلید تاکید کرد: سازمان بازرسی با توجه به وظیفه سنگین خود، تنظیم‌کننده همه دستگاه های اجرایی است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار حجت‌الاسلام موسی‌پور معاون سازمان بازرسی کشور، نظارت را وظیفه‌ای سنگین دانست و عنوان کرد: این سازمان در راستای نظارت و با توجه به وظایف سنگین خود قطعا تنظیم‌کننده همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: با وجود تلاش‌های گسترده سازمان بازرسی، گاهی وجود برخی مشکلات در کشور از زبان رسانه‌ها که موجب ناراحتی و تاثر رهبر معظم انقلاب نیز می‌شود، قابل تامل است و سازمان بازرسی باید با جدیت و تلاش فراوان مانع از وجود چنین مشکلاتی در جامعه شود.

وی خدمت در جهت حفظ نظام جمهوری اسلامی را وظیفه‌ای مقدس عنوان و تاکید کرد: به هیچ وجه نباید بگذاریم این نظام مقدس مورد تهمت، هجمه و حمله قرار گیرد و ارزش‌های اسلامی و دینی ما آسیب ببیند.

این مرجع تقلید گفت: دشمن در پشت دیوارهای نظام نشسته تا با دریافت هرگونه نقطه ضعفی ما را در عرصه جهانی تضعیف کند و دادن چنین فرصتی به دشمن خیانت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اصلاح جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: اصلاح مردم به دست عالمان و زمامداران است و همانگونه که علما با وجود گرانبهای خود جامعه را اصلاح می‌کنند، زمامداران نیز باید با شناخت کامل وظایف خود، در جهت اصلاح جامعه تلاش کنند.

وی یادآور شد: امام خمینی(ره) همواره گلوگاه‌های حساس کشور را به افراد متدین و با تقوا می‌سپرد و در این خصوص تاکیدات فراوانی داشت. از این جهت باید وظایف حساس و خطیر به افراد با تقوا و متدین واگذار شود تا نظام دچار مشکل و آسیب نشود.

علوی‌گرگانی با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی، گفت: امسال حماسه فاطمیه نیز باید در کشور مورد توجه قرار گیرد و مسوولان و مردم با همدلی در عرصه سیاسی و اقتصادی، حماسه‌های بزرگی بیافرینند و در سال فاطمی در مسیر این مکتب ارزشمند حرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آن‌چه انسان را در دنیا و آخرت به کمال و سعادت می‌رساند تقوای الهی است و تقوا در همه شرایط انسان را نجات خواهد داد.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=75688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر