1

مجتبی جباری دقایقی قبل از پرواز تهران به تبریز از فرودگاه خارج شد

  • کد خبر : 37004
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۷

این در حالی بود که دفتر هیئت فوتبال تبریز امشب تا ساعت ۱۲ برای عقد قرار داد این بازیکن نامی با تراکتورسازی باز بوده و خبرنگاران و عکاسان تبریزی منتظر ثبت لحظه قرارداد جباری با تراکتورسازی بودند.

افق:(ofoghnews.ir) مجتبی جباری دقایقی قبل از پرواز تهران به تبریز، توسط نماینده استقلال از فرودگاه خارج و روانه دفتر باشگاه استقلال شد.

خبرگزاری فارس: جباری از پای پرواز تبریز به دفتر استقلال بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی جباری با پرواز امشب به همراه نماینده تراکتورسازی، قاسمی رئیس موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیر یکی از اسپانسرهای تراکتورسازی و مدیر برنامه خود برای عقد قرارداد با تراکتورسازی روانه تبریز بود که در آخرین لحظات نماینده باشگاه استقلال وی را برای مذاکرات بیشتر از این سفر بازداشت و جباری روانه دفتر باشگاه استقلال شد.

این در حالی بود که دفتر هیئت فوتبال تبریز امشب تا ساعت ۱۲ برای عقد قرار داد این بازیکن نامی با تراکتورسازی باز بوده و  خبرنگاران و عکاسان تبریزی منتظر ثبت لحظه قرارداد جباری با تراکتورسازی بودند.

زینی زاده: حضور جباری در تراکتورسازی منتفی شد

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با تایید خبر بازگشت جباری از فرودگاه به دفتر باشگاه استقلال اظهار داشت: با توجه به محدودیت زمانی و پایان یافتن زمان نقل و انتقالات مسئله حضور جباری در  تراکتورسازی منتفی شد.

زینی‌زاده بدون گلایه از مسئولان استقلال تهران گفت: جذب بازیکن رقابتی بین باشگاه‌ها بوده و تمام تیم‌ها سعی می‌کنند بازیکن بهتری را جذب کنند و ما نیز با جباری به توافق رسیده بودیم، اما حتماً استقلالی ها شرایط بهتری را پیشنهاد کرده اند که جباری از فرودگاه به دفتر این باشگاه مراجعت کرده است.

آخرین اخبار فارس حاکی است، مجتبی جباری، هافیک تیم فوتبال استقلال امروز و در آخرین روز نقل و انتقالات با آبی‌پوشان پایتخت به توافق رسید.

وی پس از آن راهی هیئت فوتبال شد و قرارداد یک ساله خود را با این تیم به طور رسمی ثبت کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر