4

روند احداث مسکن مهر نباید مردم را کلافه کند

  • کد خبر : 37228
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۸

پروژه‌های خیرین مسکن ساز در سمیرم باید به بنیاد مسکن واگذارشود زیرا اگر تا به حال بنیاد مسکن متولی کار بود این پروژه‌ها نیز به بهره برداری رسیده بود .

نماینده مردم سمیرم گفت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم شهرستان سمیرم این است که تکلیف مسکن مهر و خیرین مسکن ساز در این شهرستان هرچه سریع‌تر مشخص شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در سمیرم، سکینه عمرانی در جلسه کارگروه مسکن در سمیرم اظهار کرد: صاحبان و مالکان مسکن مهر و خیرین مسکن ساز در سمیرم همه از خانواده‌های ضعیف و آسیب پذیر جامعه هستند و برهمین اساس در چند سال اخیر و براثر فشارهای مالی که متحمل شده‌اند، آن‌ها را فرسوده کرده و مشکلاتی را نیز برایشان به همراه داشته است .

عمرانی با اعتقاد به روند کند احداث ۱۰۰ واحد مسکونی توسط خیرین مسکن ساز سمیرم در شهر حنا که از چند سال پیش آغاز شده است، گفت: پروژه‌های خیرین مسکن ساز در سمیرم باید به بنیاد مسکن واگذارشود زیرا اگر تا به حال بنیاد مسکن متولی کار بود این پروژه‌ها نیز به بهره برداری رسیده بود .

نماینده مردم سمیرم تصریح کرد: علل و عوامل روند کند احداث مسکن مهر و پروژه‌های خیرین مسکن ساز در سمیرم باید مشخص شود و هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها به اتمام برسند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر