2

آیا نیکی کریمی در فوتبال دوام می اورد ؟+تصویر

  • کد خبر : 37338
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۱ - ۰:۱۳

معلوم نیست نیکی کریمی با فشار و فضای سنگین رسانه ایی ورزشی و اتفاقات ریز و درشت آن آیا می تواند با تحمل نا ملایمات اطراف فوتبال دوام بیاورد و کار را در سطحی که از او انتظار می رود دنبال نماید

افق نیوز:(ofoghnews.ir) طی نشست هایی توافق شد از عید فطر امسال هر هفته در شبکه ویدئویی خانگی یک لوح فشرده مجله تصویری فوتبال توزیع نماید

به گزارش ایران اسپورت ۲۴ : نیکی کریمی مجله تصویری فوتبال را با فدراسیون فوتبال قطعی کرد.

نیکی کریمی که پیش از این درخواست ساخت مستند جام جهانی برزیل را از فدراسیون فوتبال کرده بود طی نشست هایی توافق شد از عید فطر امسال هر هفته در شبکه ویدئویی خانگی یک لوح فشرده توزیع نماید.

برابر هماهنگی کار گردانی این مجله تصویری را نیز سوپر استار سینمای ایران به عهده دارد و برای هر شماره مسابقه پیش بینی نتایج لیگ و معرفی یک باشگاه لیگ برتری و آیتم های جذاب فوتبالی پیش بینی شده است .

مهمان مشهور تازه وارد خانواده فوتبال را سه گروه فیلمبرداری همراهی می کنند و مؤسسه بهپخش مجری توزیع این محصولات شده است که مقرر شده پس از اسم گذاری روی این لوح فشرده تبلیغات محیطی آن نیز آغاز شود.
طی روزهای اخیر بعضی از خبر گزاریها ورود خانم کریمی به عرصه فوتبال را ترفند فدراسیون فوتبال برای تحت فشار قرار دادن صدا وسیما می دانند.

آیا نیکی کریمی می تواند دوام بیاورد!!

به هر حال ورود یک هنرمند معروف عرصه سینما می تواند به حال و هوای فوتبال ایران تحرک و هیجان خاصی دهد که معلوم نیست با فشار و فضای سنگین رسانه ایی ورزشی و اتفاقات ریز و درشت آن آیا نیکی می تواند با تحمل نا ملایمات اطراف فوتبال دوام بیاورد و کار را در سطحی که از او انتظار می رود دنبال نماید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر