3

رقم پاداش سنگین برای باخت پرسپولیس اعلام شد/ انتقام شکست ۰-۵ در غیاب لوکادیا

  • کد خبر : 374955
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

با توجه به بازی حساس تیم‌های گل گهر سیرجان و پرسپولیس کادر مدیریتی باشگاه کرمانی پاداش چشمگیری برای شاگردان امیر قلعه‌نویی در نظر گرفت.

رقم پاداش سنگین برای باخت پرسپولیس اعلام شد/ انتقام شکست ۰-۵ در غیاب لوکادیا

مدیران باشگاه گل گهر سیرجان با در نظر گرفتن سه امتیاز حساس بازی هفته چهاردهم که می‌تواند تیم‌شان را در جدول به امتیاز ۲۷ و یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس (۲۶ امتیازی) برساند، پاداش قابل توجهی برای بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در نظر گرفته اند.

از افراد نزدیک به باشگاه گل گهر سیرجان خبر می‌رسد هر یک از اعضای تیم گل گهر سیرجان در صورت کسب پیروزی دیدار خانگی (روز شنبه دهم دی ماه) مقابل پرسپولیس مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال پاداش دریافت خواهند کرد! این رقم نسبت به رقم پاداش بردهای بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم گل گهر که در قرارداد آنها قید شده به مراتب بیشتر است.

رقم پاداش سنگین برای باخت پرسپولیس اعلام شد/ انتقام شکست ۰-۵ در غیاب لوکادیا

همچنین از باشگاه کرمانی خبر می‌رسد با توجه به شرایط پرسپولیس و غیبت مهره‌های خطرناک شان در فاز هجومی یعنی لوکادیا و دیاباته، اعضای این تیم عزم خود را جزم کرده‌اند تا در صورت امکان انتقام شکست سنگین فصل بیستم لیگ برتر را نیز بگیرند. دیداری که در تاریخ یکم اسفند سال ۱۳۹۹ پرسپولیس با گلهای احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی شیری، سیامک نعمتی و گل به خودی احمدرضا زنده روح گل گهر را با نتیجه ۵ بر صفر در هم کوبید.

لازم به ذکر است؛ دیدار روز شنبه این دو تیم از ساعت ۱۶ در استادیوم شهید سلیمانی سیرجان و با قضاوت امیر سامان سلطانی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر