1

با این ۶ کار پلیس فرودگاه را مشکوک میکنید!

  • کد خبر : 380178
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶

سفر کردن با هواپیما، راحت‌ترین راه رسیدن به مناطق دیگر به خصوص مناطق دور محسوب می‌شود.

با استفاده از این وسیله نقلیه می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هر کجا که بخواهید، سفر کنید. هواپیما در حقیقت یک تحول در صنعت حمل و نقل محسوب می‌شود و سال‌ها است که مسافرت کردن را آسان نموده است. اما برای سفر شدن به هواپیما باید محتاط بود. یک مسافر نباید وسایل غیر مجاز را به داخل هواپیما ببرد.

همچنین باید از رفتارهای غیرمجاز و حتی رفتارهایی که ممکن است پلیس فرودگاه را مشکوک کند، پرهیز نماید. فرقی ندارد که شما مسافر پرواز استانبول تهران باشید یا بخواهید از دبی به مسکو سفر کنید. قوانین فرودگاهی، استاندارد بین‌المللی دارد و باید به آن احترام گذاشت. در این مقاله نیز قصد داریم به ۶ رفتار که ممکن است پلیس را به شما مشکوک نماید، اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید.

به خاطر داشته باشید که می‌توانید قیمت تمامی پروازها را در سایت علی بابا بررسی کرده و بلیط دلخواه خود را تهیه نمایید. مثلا قیمت پرواز تهران استانبول رفت و برگشت و پرواز تهران استانبول را می‌توانید با یک جستجوی ساده در سایت علی بابا مشاهده کنید. علاوه بر این تهیه کردن بلیط از علی بابا کار بسیار راحتی است که به زمان کمی هم احتیاج دارد. پس اگر قصد سفر دارید، سایت علی بابا را فراموش نکنید.

 

 

رفتار غیرمعقول

احتمالا مصرع «رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر درون» را شنیده باشید. این همان چیزی است اکثر مواقع خلافکاران ناوارد را رسوا خواهد کرد! اما ممکن است دلیل رفتار عجیب یک فرد  مسائل غیرقانونی نباشد و تنها به استرس پرواز مربوط باشد. اما این امکان وجود دارد که رفتارهایی چون عدم کنترل خشم و یا استرس بیش از اندازه، پلیس فرودگاه را به شک بیاندازد. بنابراین سعی کنید استرس خود را مهار نمایید و اگر اتفاقی شما را خشمگین کرد، بدان غلبه کنید.

 

درگیری فیزیکی یا لفظی

یکی از رفتارهای ممنوعه در فرودگاه درگیر شدن با افراد دیگر و بحث و جدال با آن‌ها است. بسیاری از خلافکاران از این خدعه برای پرت کردن حواس پلیس فرودگاه استفاده می‌کنند. تا بدین ترتیب به اهداف شوم خود دست یابند. بنابراین این رفتار می‌تواند به منزله زنگ خطری برای پلیس فرودگاه به حساب بیاید. پس تا حد ممکن از دعوا و جدل دوری نموده و اگر مشکلی بود، بلافاصله حراست فرودگاه را در جریان قرار دهید.

 

همراه داشتن مایعات و مواد پودری

یکی از مسائلی که پلیس فرودگاه، به خصوص پلیس فرودگاه‌های ایران، بر روی آن حساس است. نوشیدنی‌هایی است که از کشورهای دیگر همراه مسافران به کشور وارد می‌شود. از آن‌جایی که ممکن است به الکل داشتن این نوشیدنی‌ها مشکوک شوند، بهتر است که آن‌ها را همراه خود نداشته باشید. این موضوع در مورد مواد پودری که به مواد مخدر شباهت ظاهری دارند هم صدق می‌کند. البته پس از بررسی به شما اجازه ترک فرودگاه داده خواهد شد. اما زمان شما از دست خواهد رفت و اگر پس از آن پرواز دیگری داشته باشید، ممکن است دچار مشکل شوید. بنابراین تا حد امکان از همراه داشتن اینگونه موارد خودداری نمایید.

دارو

بسیاری از مردم به داروهای خاصی وابسته بوده و سلامتی آن‌ها به دارو بستگی دارد. اما همراه داشتن مواد دارویی، به خصوص در حجم زیاد، می‌تواند پلیس فرودگاه را مشکوک نماید. بنابراین اگر به دارو خاصی نیاز دارید، باید نسخه پزشک را همراه خود به فرودگاه ببرید و در صورت لزوم در اختیار پلیس فرودگاه قرار دهید. در صورتی هم که به داروی خاصی وابستگی ندارید و فقط چند نوع مسکن یا قرص ضد حساسیت به همراه خود دارید، توصیه می‌شود که آن‌ها را در چمدان بگذارید. بدین ترتیب احتمال مشکوک شدن پلیس به شما کاهش خواهد یافت.

همراه داشتن عتیقه‌جات

از آن‌جایی که برخی اشیاء عتیقه جزو سرمایه‌های ملی کشور به حساب می‌آید، همراه داشتن آن‌ها ممکن است برای شما دردسر ایجاد کند. چرا که اگر پلیس بخواهد آن شئ را بررسی نموده و از آن که این وسیله در مالکیت شخص شما است اطمینان پیدا کند، زمان زیادی را از دست خواهید داد. بنابراین بهتر است که راه دیگر برای ارسال این اشیا به خارج از کشور پیدا کنید.

کلام آخر

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، شما می‌توانید قیمت بلیط هر پرواز، از جمله قیمت بلیط هواپیما از تهران به استانبول رفت و برگشت، را از طریق سایت علی بابا بررسی نموده و آن را خریداری نمایید. علاوه بر این اگر به بلیط قطار و اتوبوس احتیاج پیدا کردید، می‌توانید آن را از سایت علی بابا تهیه فرمایید. رزرو هتل، ویلا و تور نیز خدمات دیگری است که می‌توان از طریق سایت علی بابا خریداری کرد. رزرو تمامی این خدمات حوزه گردشگری، در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاق خواهد افتاد و نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. علاوه بر این با توجه به تعدد هر یک از این خدمات مشابه بر روی سایت، پس از مقایسه قیمت و امکانات خرید خود را انجام خواهید داد. پس از لحاظ قیمت نیز مطمئن‌تر خواهید بود! سفر خوبی داشته باشید!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=380178

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر