1

امیر عابدینی:می‌خواهم در باشگاه پرسپولیس به عنوان مشاور یا معاون اجرایی کار کنم

  • کد خبر : 38218
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۸

تمرینات ژوزه در کلاس مربیان بزرگ است. او مربی با دانش و کارآمدی است اما مشکل پرسپولیس میانگین سنی بالاست

مدیرعامل داماش گیلان گفت: می‌خواهم در باشگاه پرسپولیس به عنوان مشاور یا معاون اجرایی کار کنم.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی ۵ بر ۳ داماش برابر پیکان گفت: بازیکنان ما در گذشته نیز خوب بازی می‌کردند اما نگرانی داشتند و نمی‌دانستند سرانجام باشگاه چه می‌شود. اکنون این دغدغه با مشخص شدن مالک جدید برطرف شده است. ضمن اینکه باور دارم دعاهای مردم در این ماه عزیز جواب داده است.

وی در مورد زمان حضورش در باشگاه پرسپولیس و اینکه چه سمتی در این باشگاه خواهد داشت، عنوان کرد: حداکثر دو یا سه ماه دیگر در داماش حضور دارم و در این مدت‌ کارها را تحویل گزینه جدید مدیرعاملی باشگاه داماش تحویل خواهم داد. در حال حاضر قویدل مدیرعامل شرکت صدرا،‌ حمیدرضا محمد را به عنوان مدیرعامل من معرفی کرده تا کارها را تحویل او بدهم. پس از آن به پرسپولیس می‌روم. ابتدا باید باشگاه داماش گیلان را تحویل دهم. می‌خواهم به پرسپولیس و رویانیان کمک کنم و در آن باشگاه مشاور یا معاون اجرایی شوم.

عابدینی در مورد وضعیت پرسپولیس از نظر فنی، گفت: دوستی را فرستادم و تمرینات ژوزه را از نزدیک دید. او می‌گفت تمرینات ژوزه در کلاس مربیان بزرگ است. او مربی با دانش و کارآمدی است اما مشکل پرسپولیس میانگین سنی بالاست. ژوزه هم بخواهد به بازیکنان جوان میدان بدهد نیاز به زمان دارد و از سوی دیگر ما قائل به نتیجه هستیم. با این حال اگر به ژوزه فرصت بدهیم پرسپولیس متحول شده را خواهیم دید. نباید نگران سه چهار بازی اول بود.

وی خاطرنشان کرد: در بازی با گهر ارتباط خط هافبک و دفاع برقرار نمی‌شد و تیم هارمونی نداشت. مربیان پرتغالی و اسپانیایی به بازی مستقیم اعتقادی ندارند و زمان لازم است تا تیم با تفکرات آنها آشنا شود. اکنون در پرسپولیس وقتی توپ زیر پای سیدجلال حسینی می‌آید منتظر پاس‌های بلند او هستیم، این یعنی اینکه هنوز تفکر گذشته در ذهن بازیکنان هست و باید تفکر جدید شکل بگیرد و آن زمان با نوآوری  ژوزه پرسپولیس متحول خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر