به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون،فرآیند رسیدگی به شکایات این بانک بر اساس الزامات استاندارد تیم رسیدگی به شکایات iso 10002:2019 و فرآیند رضایت سنجی از ذینفعان بر اساس الزامات استاندارد تیم مدیریت رضایتمندی مشتریان iso 10004:2019 توسط شرکت آرین توف پاسارگاد (نماینده Tuv intercert آلمان) با بررسی و ممیزی فعالیتها و فرآیندهای واحدهای اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار و شعب وصال شیرازی، فاطمی، ولیعصر و پاسداران تهران انجام شد. بر این اساس رعایت الزامات استانداردهای بین المللی یاد شده در بانک توسعه تعاون برای دومین سال متوالی تایید گردید.
بانک توسعه تعاون موفق به دریافت دو گواهینامه استاندارد بین المللی گردید
بانک توسعه تعاون برای دومین سال متوالی موفق به دریافت تاییدیه رعایت الزامات استانداردهای بین المللی iso 10004:2019 & iso 10002:2019 گردید.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=383140