3

مسلمان شدن یک بانوی ارمنی در خبرگزاری دولتی +تصویر

  • کد خبر : 38418
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۴

این بانوی مسیحی ۲۷ ساله و تبعه کشور ارمنستان است که علی رغم پیروی تمامی خانواده خود از آیین مسیح، آگاهانه دین اسلام را برگزیده و به این دین مشرف شد.

این بانوی مسیحی ۲۷ ساله و تبعه کشور ارمنستان است که علی رغم پیروی تمامی خانواده خود از آیین مسیح، آگاهانه دین اسلام را برگزیده و به این دین مشرف شد.

 «محمدرضا صوفی» مدیر روابط عمومی خبرگزاری شبستان در گفتگو با خبرنگار شیعه آنلاین، از مسلمان شدن یک بانوی ارمنی در این خبرگزاری خبر داد.

وی در ادامه افزود: این بانوی ۲۷ ساله مسیحی با حضور مسئولان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آیین تشرف به دین اسلام را در محل خبرگزاری بجا آورد. وی با جاری کردن ذکر “اشهد ان لااله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و علی ولی الله ” به دین مبین اسلام مشرف شد.

صوفی همچنین گفت: این بانوی مسیحی ۲۷ ساله و تبعه کشور ارمنستان است که علی رغم پیروی تمامی خانواده خود از آیین مسیح، آگاهانه دین اسلام را برگزیده و به این دین مشرف شد.

مدیر روابط عمومی شبستان افزود: پس از تشرف این بانو به دین اسلام، وی خواستار پیروی از مذهب شیعه اثنی عشری شد و به ولایت امیرمومنان علیه السلام و امامت ائمه معصوم علیهم السلام پس از پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم شهادت داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38418

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر