2

هاشمی‌رفسنجانی جرات ندارد به نماز جمعه بیاید

  • کد خبر : 38530
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱

اصلاح‌طلب‌ها پرونده دارند چرا که وقتی داخل سیستم شدند، گفتند ما نظام را قبول نداریم. در تمام دنیا هیچ‌کس به براندازها اجازه فعالیت نمی‌دهد.

افق نیوز:(ofoghnews.ir) شیخ جعفر شجونی به بیان دلایل خود برای مخالفت با اصلاح طلبان پرداخته و در برابر اتهامات اخلاقی که رئیس سابق ساواک در کتابی به او نسبت داده ، از خود دفاع کرده است. بخش هایی از این گفتگو را در زیر می خوانید:

– در دوره اصلاحات حداقل دو قوه در دست آنها بود، هم قوه مقننه و هم قوه مجریه. آنها وقتی به مجلس رفتند، به جای اینکه برای مردم کاری کنند، گفتند ما می‌خواهیم از حاکمیت بیرون برویم. اینها اعتصاب کردند، استعفا کردند، از مجلس هم بیرون رفتند حالا چرا باید مردم دوباره به آنها رای ‌دهند. اصلا مگر می‌شود تاجری که سرمایه‌اش تمام شده را به سرمایه‌گذاری دعوت کرد.

– فعلا باد به پرچم اصولگرایی می‌خورد. دیو چو بیرون رود، فرشته درآید. آنها رفتند، اینها آمدند. حالا منتظریم ببینیم در مجلس چه کار می‌کنند؟ کسی که به تاریخ پیوسته، دیگر دورانش تمام شده است.

– یک وقتی یک آدمی شخصیت بزرگی دارد مثل گاندی و عبدالناصر و مصدق. اینها که این‌جور نیستند. اصلاح‌طلب‌ها نمی‌توانند بین مردم آفتابی شوند. مردم از اینها با لنگه کفش استقبال می‌کنند.

– کله‌گنده این جریان که هاشمی‌رفسنجانی است، جرات ندارد به نماز جمعه بیاید چون مردم به او حمله می‌کنند. اگر خاتمی و کروبی بیایند دیگر بدتر. افکار عمومی را همین جوری می‌شود فهمید.

– بعضی‌ها طبق قانون می‌توانند فعالیت کنند، بعضی‌ها کارنامه منفی دارند و نمی‌توانند فعالیت کنند. شورای نگهبان که از پیرمردهای ۸۰، ۸۵ ساله تشکیل شده، نمی‌تواند روی هوای نفس تصمیم بگیرد.

اصلاح‌طلب‌ها پرونده دارند چرا که وقتی داخل سیستم شدند، گفتند ما نظام را قبول نداریم. در تمام دنیا هیچ‌کس به براندازها اجازه فعالیت نمی‌دهد.

– انتقاد با براندازی فرق دارد. اما اصلاح‌طلب‌ها هم انتقاد کردند، هم اعتراض و هم براندازی. و هم اینکه برای دشمن سیگنال فرستادند به هوای حرکات اینها، از پادگان اشرف تا سلطنت‌طلب‌ها، تا فدایی خلق و بهایی و هم کسانی که اصلا رای نداده بودند، مجال عرض‌اندام پیدا کردند. فکر کردند حلیم پخش می‌کنند.

– اینها با امام بودند ولی الان می‌گویند ما با افکار امام مخالف بودیم. خوئینی‌ها و امثال ذلک گفتند ما ولایت فقیه را قبول نداشتیم. پول امام را همه قبول داشتند. دادستانی امام را همه قبول داشتند. کروبی پول امام را قبول داشت اما ولایت فقیه را نه. اینها فقط دم از امام، می‌زنند.

به حسن خمینی می‌گویند یادگار امام، من هم می‌گویم. اما شورای نگهبان را که آن هم یادگار امام است، قبول ندارند. آقای محتشمی در سخنرانی‌اش صراحتا گفت ۱۲ عضو شورای نگهبان اصلا صلاحیت ندارند. شورای نگهبان زمان امام هم رد صلاحیت می‌کرد.

– ثابتی قاتل آیت‌الله سعیدی و غفاری بوده. من پاسخ همه تهمت‌هایش را هم داده‌ام. ثابتی ساواکی است. یک عمر خون ریخته و جنایت کرده. خودشان به من گفتند ما برای ۳۰۰ نفر که بین آنها سناتور هم بودند، از این مونتاژها درست کرده‌ایم.

یک وقتی من را از خیابان‌ها دزدیدند و بردند معاون ساواک تهران آقای تهامی یک چمدان از همین عکس‌ها ریختند روی میز از آقای آیت‌الله لواسانی، ‌مصطفی خمینی، آقای فلسفی و… عکس درست کرده بودند که ما برویم ساواکی بشویم و الحمدلله ما ساواکی نشدیم. حالا با سرمایه‌های ایران آروغ ویتامین می‌زنند و از این حرف‌ها می‌گویند.

– من که در مجلس بودم، آقای هاشمی رییس بود، یک دوره دیگر آقای کروبی بود. ما آن موقع به آنها عزت و احترام می‌کردیم. من آدم هدفی هستم نه علفی. من اصولی هستم.

من و آقای کروبی با هم زندان بودیم. با پدر خدابیامرزش هم زندان بودم. همه ما طرفدار امام بودیم. این مسائل سیاسی و فتنه‌ها ما را از هم جدا ‌کرد. الان دلم برای چه تنگ شود؟ اول از همه ما دنبال شهید نواب صفوی رفتیم، بعد پیوند زدیم به امام.

از امام هم هزار تومان گیرم نیامده است. من از پول، مخصوصا پول حرام متنفرم. الان چهار بچه دارم که همه بیکارند.در مقابل فائزه امروز صبح فرار کرده رفته، پسر هاشمی در لندن پرخوری می‌کند، اینها نظام‌ را فدای فرزندان خودشان کردند. باعث غم و غصه رهبر شدند. کارد بخورد به آن دل که برای آنها تنگ شود.

منبع: روزنامه اعتماد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر