2

عجیب ترین حیوان های دو سر +تصاویر

  • کد خبر : 40300
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶

حیوانات شگفتی های بسیار زیادی دارند و گاهی اوقات این شگفتی می تواند به خاطر اشکالاتی باشد که به صورت ژنتیکی در بدن آن ها به وجود آمده است.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، یکی از مشکل های ژنتیکی که ممکن است برای حیوان ها به وجود آید، دوسر شدن آن ها است. این موضوع در برخی از حیوان ها می تواند بسیار شگفت انگیز و غیرقابل باور باشد.

گوساله دو سر

این گوساله دو سر در آمریکا به دنیا آمد و با اینکه دو سر داشت ولی نکته ای جالب تر در مورد آن وجود دارد. این گوساله دارای یک جفت چشم و گوش است و البته این روزها به سلامت در حال زندگی کردن است.

مارمولک دوسر

این مارمولک در چین قرار دارد و برخلاف باقی حیوان هایی که ممکن است دو سر در کنار هم داشته باشند این حیوان یک سر در انتهای بدنش دارد. این مارمولک به خاطر اینکه پایی ندارد به سختی می تواند حرکت کند.

ملخ دو سر

یکی از موجوداتی که در عین ریز بودنش خرابی های بسیار زیادی را به بار می آورد ملخ است. این شگفتی دو سر بودن در ملخ ها نیز وجود دارد. این ملخ دو سر نیز مانند مارمولک دوسر یکی از سرهایش در انتهای بدنش قرار دارد.

ماهی قرمز دو سر

این ماهی قرمز دو سر توسط دو ماهیگیر در آلبرتا پیدا شد است. این ماهی قرمز که اندازه بسیار کوچکی دارد از قسمت دم به سر دیگرش متصل شده است. محققان پیش بینی می کنند تا تعداد بیشتری از ماهی های دو سر در دنیا وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40300

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر