3

نام هاشمی برای نامزدی در انتخابات به منظور بازار‌گرمی صورت می‌گیرد

  • کد خبر : 41119
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲

آقای هاشمی می‌تواند با قاطعیت هوشمندانه از تکرار سوءاستفاده‌های سیاسی پیشگیری کند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مطرح کردن نام هاشمی برای نامزدی در انتخابات به منظور بازار‌گرمی صورت می‌گیرد، گفت: وارد کردن هاشمی به بازی‌های انتخاباتی تکرار آسیب‌پذیری‌های انتخابات نهم ریاست‌جمهوری است.

خبرگزاری فارس: وارد کردن هاشمی به بازی‌ انتخاباتی تکرار آسیب‌پذیری انتخابات 84 است

رضا طلایی‌نیک کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره تلاش اصلاح‌طلبان برای بازگرداندن هاشمی‌‌رفسنجانی به انتخابات و حمایت از وی اظهار داشت: مطرح کردن نام هاشمی برای نامزدی در انتخابات برای بهره‌برداری و بازار ‌گرمی صورت می‌گیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه منفعت‌طلبان و ماجرا‌جویان به دنبال رقابت‌سازی مجدد فضا برای هاشمی‌رفسنجانی هستند افزود: وارد کردن هاشمی به بازی‌های انتخاباتی تکرار آسیب‌پذیری‌های انتخابات نهم است.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با مطرح کردن نام هاشمی به دنبال فضاسازی و استفاده ابزاری از وی هستند تصریح کرد: آقای هاشمی می‌تواند با قاطعیت هوشمندانه از تکرار سوءاستفاده‌های سیاسی پیشگیری کند.

طلایی‌نیک ادامه داد: مهاجرانی، گنجی و مهدی هاشمی نماد سه نوع آسیب‌رسانی به هاشمی در دو دهه اخیر هستند که بر همین اساس برخی رفتارهای اخیر اصلاح‌طلبان نیز برای وی و کشور آسیب‌زا به نظر می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه آقای هاشمی باید با شفافیت و قاطعیت از آسیب‌پذیری مجدد خود با سوءاستفاده اصلاح‌طلبان مراقبت کند یادآور شد: ارائه تجارب و مشورت به نظام اقتضای شأن کنونی وی است.

طلایی نیک خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان به جای استفاده ابزاری از شخصیت‌ها باید در اصول خود بازنگری اساسی کرده و برای تحرک انتخاباتی جبران مافات کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی درباره احتمال حمایت هاشمی از یک نامزد خاص عنوان کرد: باید منتظر ماند چراکه هنوز فضای انتخابات با ابهام و فقدان انسجام جریانات مواجه است لذا اکنون ورود به مصادیق تا حدودی زود هنگام است.

وی تاکید کرد: فضاسازی زودرس و انحرافی برای انتخابات با منافع ملی و مصالح کشور مغایرت دارد و این امر موجب اتلاف فرصت‌ها می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر