1

ستاد امدادرسانی به زلزله زدگان شمال غرب کشور در ایران خودرو

  • کد خبر : 41294
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۷

به دستورمدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، ستادامدادرسانی به آسیب دیدگان زمین لرزه شمال غرب کشور درایران خودرو تشکیل شد.

ین ستاد در راستای اجرای مسوولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو و با سرپرستی مدیریت ارتباطات و اموربین الملل این گروه صنعتی فعالیت می کند و در همین راستا شرکت های ایساکو، امدادخودرو ایران، ایران خودرو تبریز و دفاتر فروش ایران خودرو در شهرهای شمال غرب کشور همکاری موثری خواهند داشت.

 

براین اساس نمایندگی های ایران خودرو در استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل برای امدادرسانی  به مصدومین به حالت آماده باش در آمده اند.

 

این ستاد از اولین ساعات صبح امروز به سرعت پایگاه هایی را در سطح شرکت مستقر و اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کارکنان کرده است.

 

برپایه این گزارش، ستاد امدادرسانی به زلزله زدگان شمال غرب کشور در ایران خودرو ، علاوه بر دریافت کمک های کارکنان، اقدامات لازم برای ارسال محموله ها به منطقه و اعزام امدادگر ، در کمک رسانی نیز مشارکت گسترده خواهد داشت.

 

هم چنین کارکنان گروه  صنعتی ایران خودرو نیز اعلام آمادگی کرده اند،‌به طور داوطلبانه به هموطنان آسیب دیده شان یاری و امداد برسانند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41294

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر