3

بروجردی در گفتگوی اختصاصی با افق:امیدواریم اصولگرایان در انتخابات ۹۲ به اجماع حداکثری برسند

  • کد خبر : 42073
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۸:۵۹

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: امیدواریم جبهه اصولگرایی درانتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ نیز همچون انتخابات گذشته به یک یا دو کاندیدا برسند و با تمرکز بیشتر و اجماع حداکثری به میدان رقابت‌ها وارد شوند.

علاء الدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی افق، آینده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را نامعلوم خواند و افزود: در حال حاضر آینده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قابل پیش بینی نیست و باید کمی پیش رویم تا واقعیت‌ها نمود بیشتری پیدا کند و ببینیم شرایط و تحولات به چه نحوی رقم می خورد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که به صورت مبنایی و راهبردی تفاوت زیادی میان جمهوری‌خواهان و دموکرات‌های آمریکا وجود ندارد ولی توصیه ما به حاکمیت آمریکا این است که واقعیت‌های جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند و در قالب و چارچوب آن عمل کند.

امیدواریم اصولگرایان در انتخابات ۹۲ به اجماع حداکثری برسند

نماینده مردم بروجرد در خانه ملت، با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، آینده سیاسی کشور را روشن و حضور مردم پای صندوق‌های رای را پرشور خواند و اظهار داشت: انتخابات ایران مثل همیشه طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری، با حضور چشمگیر مردم و شور و نشاط انتخاباتی همراه خواهد بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم در پاسخ به اینکه تعدد کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در جبهه اصولگرا باعث عدم تمرکز بر کاندیدای خاص شده و زمینه تقسیم آرای مردم در این جریان را فراهم می کند گفت: تجربه نشان داده که همیشه با شروع انتخابات، با تعدد کاندیدا در جریان اصولگرا مواجه هستیم که البته موضوع نگران کننده‌ای نیست، چرا که آنها در نهایت به توافقات واجماع مد نظر می رسند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: امیدواریم جبهه اصولگرایی درانتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ نیز همچون انتخابات گذشته به یک یا دو کاندیدا برسند و با تمرکز بیشتر و اجماع حداکثری به میدان رقابت‌ها وارد شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر