4

قلعه نویی:قصدم این بود که مجیدی آخرین سال فوتبالش را در استقلال سپری کند

  • کد خبر : 42197
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۹

قلعه نویی گفت:خود من ابتدای فصل پیشنهاد دادم اگر مجیدی قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند بیاید در استقلال بازی کند.

افق(ofoghnews.ir): امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین عصر امروز شنبه تیم فوتبال استقلال ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت این تیم اشاره کرد و گفت: بعد از بازی با پرسپولیس اعلام کردم که استقلال گزینه اول قهرمانی است و الان هم بر همان حرفی که زده‌ام استوارم و استقلال را یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی می‌دانم.

وی با بیان اینکه اگر این تیم بازی عقب افتاده اش را ببرد ۱۹ امتیازی خواهد شد و در یک قدمی صدر قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: ما روند رو به رشدی داشته ایم و خوشبختانه بازیکنان هم مثل یک سرباز فداکار برای استقلال بازی کرده اند اما متاسفانه مشکلات مالی بازیکنان ما را آزار می دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: بازیکنان ما ۱۳ هفته است که بدون دریافت حتی یک ریال از باشگاه با تمام توان در مسابقات شرکت می کنند. من امروز با آقای فتح الله زاده جلسه داشتم تا به این وضعیت رسیدگی کنیم. می دانم که ایشان هم یک تنه در حال رایزنی برای جذب اسپانسر و تامین هزینه های باشگاه است. با این حال امیدوارم حداقل برای نیم فصل دوم مشکل مالی نداشته باشیم.

امیر قلعه نویی در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال نیز گفت: ایشان برای باشگاه استقلال زحمات زیادی کشیده است. با این حال به خاطر داشته باشید زمانی که جوانتر بود در زمان برانکو هم به تیم ملی دعوت نمی شد اما من مجیدی را دعوت کردم و ابتدای این فصل هم از آقای فتح الله زاده خواستم به وی بگوید اگر می خواهد برای استقلال بازی کند به محل تمرینات بیاید.

وی افزود: خود من ابتدای فصل پیشنهاد دادم اگر مجیدی قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند بیاید در استقلال بازی کند. بازیکنان دیگری هم در زمان من از فوتبال خداحافظی کرده اند. دوستم داشتم مجیدی هم در زمان من از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما این اتفاق نیفتاد. با این حال این آمادگی را داریم که برای فرهاد مجیدی بازی خداحافظی بگذاریم. همانطور که باشگاه باید برای بازیکنان بزرگ دیگر این تیم بازی خداحافظی بگذارد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اختلافات مالی اش با این باشگاه گفت: آقای جعفری گفته است می خواهد برخی مسائل را بیان کند. من از ایشان می خواهم هر حرف ناگفته ای دارد بگوید. من حدود ۳۰۰ میلیون تومان از این باشگاه طلبکارم و مستنداتش هم موجود است. سوال من این است که چرا این آقایان برای مربیان خارجی پول دارند و تا سنت آخر طلب شان را می دهند اما برای مربیان ایرانی پول ندارند!

امیر قلعه نویی در پایان گفتگویش با خبرنگاران که بخش عمده ای از آن به ارائه توضیحاتی در مورد طلبش از باشگاه تراکتورسازی اختصاص داشت، از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال خواست با تلاش بیشتر مشکلات مالی این تیم را حل کنند تا بازیکنان با خیال آسوده تری به فوتبال بپردازند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر