2

حمله‌ دو جوان به یک دختر دانشجو در شهریار

  • کد خبر : 42309
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷

دو جوان که با سرقت کیف یک دختر دانشجو در شهریار، او را مسافتی روی زمین کشانده و زخمی‌اش کرده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و یکی از متهمان دستگیر شد.

چند روز پیش دختری جوان با حضور در پلیس آگاهی شهرستان شهریار در غرب استان تهران، علیه دو جوان به اتهام کیف‌قاپی شکایت کرد.

شاکی گفت: عصر روز حادثه، از دانشگاه به خانه بازمی‌گشتم که راکبان یک دستگاه موتورسیکلت از پشت سر به من حمله‌ور شدند و کیفم را در حالی که بند آن در دستم بود،‌ قاپیدند.

وی اضافه کرد: سارقان با چاقو تهدیدم کردند بند کیف را رها کنم، اما به یک باره متوجه مرد رهگذری شدند و بسرعت حرکت کردند. تا آمدم بند کیف را رها کنم، سارقان تغییر مسیر دادند و مرا به این‌سو و آن‌سو کشاندند.

شاکی یادآور شد: پس از طی مسافتی موتورسیکلت وارد یک کوچه شد و همان موقع توانستم بند کیف را از دستم رها کنم و به کناری پرت شدم. سارقان کیفم را که محتویات آن از قبیل پول، کارت عابربانک، گوشی تلفن‌همراه و مدارک دانشگاهی‌ام بود با خود بردند. در پی اطلاعات به‌دست آمده از شاکی، چهره‌نگاری رایانه‌ای از دو جوان کیف قاپ انجام شد و ماموران تحقیقات برای دستگیری متهمان را آغاز کردند.

جستجو در این باره ادامه داشت تا این‌که ماموران دو روز پیش هنگام گشتزنی در شهریار متوجه افرادی شدند که مقابل یک مرد جوان جمع شده بودند و بر سر قیمت یک گوشی تلفن همراه با او صحبت می‌کردند. ماموران با نزدیک شدن به محل متوجه شدند، مرد فروشنده شباهت بسیاری به یکی از سارقان تحت تعقیب پلیس دارد. بنابراین او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم جوان در بازجویی مقدماتی ادعا کرد، به دلیل نیاز مالی در حال فروش گوشی تلفن همراهش بوده است.

در پی اظهارات متناقض متهم، ماموران به بررسی سوابق وی پرداختند و معلوم شد او یک دزد و کیف‌قاپ حرفه‌ای بوده که چندی پیش پس از گذراندن دوره محکومیتش، از زندان آزاد شده و جرایمش را از سرگرفته است.

در این مرحله با مشخص شدن سوابق کیفری مرد کیف‌قاپ، وی دوباره بازجویی شد تا این‌که دو روز پیش به سرقت اموال دختر دانشجو اعتراف کرد.

اعتراف به دزدی خشن

متهم به پلیس گفت: روز حادثه همراه یکی از دوستانم، دختر جوان ـ شاکی ـ را در خیابان دیدیم و به گمان این‌که ممکن است پول بسیاری همراه خود داشته باشد، او را تعقیب کردیم. پس از طی مسافتی به دختر جوان نزدیک شده و کیفش را دزدیدیم، اما او مقاومت کرد و بند کیفش را رها نکرد.

به گفته متهم، آنها دختر جوان را تا مسافتی روی زمین کشانده و حتی با چاقو تهدید به مرگ کرده سپس کیف او را سرقت کرده‌اند.

متهم افزود: اموال مسروقه در اختیار دوستم بود تا آنها را بفروشد و پول آن را با هم تقسیم کنیم. من نیز در حال فروش گوشی تلفن همراه مسروقه بودم که پلیس مرا دستگیر کرد.

بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد. براساس‌آخرین خبرها بعد از ظهر روز گذشته دومین متهم نیز دستگیر شد.

جام جم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42309

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر