1

واکنش مسیحیان و یهودیان نسبت به اقدام ضد‌اسلامی صهیونیست‌های حامی اسرائیل+تصاویر

  • کد خبر : 42614
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۸:۱۹

گروه‌های مسیحی و یهودی ساکن نیویورک قرار است در واکنش به اقدام ضد‌اسلامی صهیونیست‌های حامی اسرائیل، در ایستگاه‌های متروی این شهر پلاکارد‌هایی نصب کنند.

 

خبرگزاری فارس: واکنش مسیحیان و یهودیان نیویورک به تبلیغات ضد اسلامی صهیونیست‌ها + عکس

به گزارش فارس به نقل از شبکه راشاتودی، گروه‌های مسیحی و یهودی در واکنش به اقدام ماه گذشته صهیونیست‌های حامی اسرائیل که پلاکارد‌های تبلیغات ضد اسلامی را در ایستگاه‌های متروی نیویورک نصب کرده بودند، انتشار شعار های نژادپرستانه را محکوم کرده و خواستار احترام متقابل ادیان گوناگون شدند.

پیش از این صهیونیست‌های حامی اسرائیل توسط موسسه دفاع آزادی آمریکایی (AFDA)، پلاکارد‌های ضد اسلامی را در ایستگاه‌های متروی نیویورک نصب کرده بودند که بر روی آن نوشته شده بود: « در هر جنگی بین انسان متمدن و وحشی‌ها از انسان متمدن حمایت کنید. از اسرائیل حمایت و بر جهاد غلبه کنید.»

بنا بر این گزارش، گروه‌های «خاخام‌ها برای حقوق بشر در آمریکای شمالی» و «مسیحیان سوجورنر» قرار است تابلوی تبلیغاتی را در کنار این پلاکارد‌ها نصب کنند که بر روی آنها نوشته شده است: «بین عشق و نفرت،‌ عشق را انتخاب کنید؛ برای مقابله با تعصبات عقیدتی علیه همسایگان مسلمانمان کمک کنید.»

در این پلاکارد، آیه‌ای از کتاب مقدس یهودیان با مضمون «به همسایه‌ات مانند خودت عشق بورز» نوشته شده است که بر احترام متقابل ادیان مختلف به یکدیگر تاکید دارد.

گروه خاخام‌ها برای حقوق بشر در آمریکای شمالی  همچنین در وب‌سایت خود نوشت: «تابلو‌های تبلیغاتی مترو‌ها و اتوبوس‌ها نباید محلی برای پیام‌های نفرت انگیز باشد که موجب تفرقه دوستان، همسایگان و همکاران شود.»

این گروه همچنین از شهروندان نیویورک خواست تا به طور علنی اقدام ضد‌ اسلامی سازمان صهیونیستی AFDA را محکوم کنند.

اگرچه مقامات حمل و نقل کلان‌شهر نیویورک با نصب تابلو‌های ضد اسلامی مخالفت کرده بودند اما یک دادگاه فدرال در ماه جولای سال جاری حکم داد «پملا گلر» از فعالان اسلام‌ستیز آمریکا می‌تواند به موجب لایحه اول قانون اساسی آمریکا (برخورداری از حق آزادی بیان) این شعار تبلیغی را در اماکن عمومی نصب کند.

گلر که مدیر اجرایی سازمان AFDA و مدیر وبلاگی به نام «Atlas Shrugs» است گفته است از اینکه شعارهای تبلیغاتی وی موجب راه‌اندازی اعتراضاتی مانند فیلم موهن به اسلام شود، نگران نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42614

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر