2

تنها راه فراموش کردن شکست برابر لبنان، پیروزی برابر کره‌جنوبی است

  • کد خبر : 42650
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۰

ما برای این که در آینده راه آسانی را داشته باشیم، احتیاج زیادی به سه امتیاز بازی با کره جنوبی داریم و گرفتن امتیاز در این بازی راهمان را برای صعود هموار می‌کند.

افق(ofoghnews.ir): مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از جلسه تمرینی امروز (شنبه) در کمپ تیم‌های ملی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره بازی ایران برابر کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بیان کرد: ما برای این که در آینده راه آسانی را داشته باشیم، احتیاج زیادی به سه امتیاز بازی با کره جنوبی داریم و گرفتن امتیاز در این بازی راهمان را برای صعود هموار می‌کند.

محمدرضا خلعتبری در ادامه با بیان این که تنها راه فراموش کردن شکست برابر لبنان، پیروزی برابر کره جنوبی است، افزود: از هواداران می‌خواهیم تا در این بازی برای حمایت به ورزشگاه بیایند. چون ما فوتبالیست‌ها هر چه داریم از همین هواداران است. آنها سرمایه‌های فوتبال‌اند و در سخت‌ترین شرایط آمده اند و از تیم ملی حمایت کردند، امیدوارم برابر کره جنوبی نیز به ورزشگاه بیایند تا ما سنگ تمام بگذاریم و جواب اعتمادشان را با ارائه بازی خوب دهیم.

بازیکن سپاهان همچنین درباره شکست این تیم برابر الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تعویضش در نیمه دوم، مطرح کرد: بازی با الاهلی اتفاق خاصی بود و تعویض هم با نظر مربی انجام شد. به هر حال اشتباه داوری در این بازی باعث شد تا ما نتیجه‌ را واگذار کنیم و داور کاری کرد که بازی برگشت. همچنین گل سوم حریف در دقیقه ۴۶ کار تیممان را برهم زد، ولی با این حال دیگر این بازی تمام شده است و ما به بازی‌های آینده در لیگ فکر می‌‌کنیم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42650

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر