2

سردار آبرومند:نفوذ پهپاد به اسرائیل، نشان از ناکارآمدی سپر دفاعی این رژیم

  • کد خبر : 42836
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درمورد انهدام پهپاد در سرزمین‌های اشغالی گفت: در صورتی که این اتفاق جنگ روانی نباشد، بیانگر ناکارآمدی گنبد آهنین و سپر دفاعی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار افق سردار سرتیپ پاسدار جمال‌الدین آبرومند معاون هماهنگ کننده سپاه و رئیس ستاد کنگره سرداران و ۴ هزار شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری این کنگره  اظهار داشت:یادآوری توانایی‌ها و استعدادهای مردمی، سازمانهای نظامی و نهادهای مربوطه و توانمندیهایی که امروز در عرصه دفاعی و عرصه‌های مختلف داریم از اهداف اصلی برگزاری کنگره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه است.

وی همچنین از برگزاری کنگره سرداران و ۴ هزار شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه در سالن همایش های برج میلاد خبر داد.

سردار آبرومند در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نقش مردم در دوران دفاع مقدس گفت: “همه دفاع مقدس از ابتدا تا انتها مردم بودند”، در حوزه تدارکات و پشتیبانی نیز مردم دو نقش جدی و اساسی را ایفا کردند؛ نخست اینکه شاکله نیروهای مسلح به خصوص سپاه مردمی بود و دیگر آنکه غیر از سلاح و مهمات، سایر امکانات یگانهای سپاه به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق مردم تامین می‌شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه  پیرامون ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر سرنگون کردن پهپاد گفت: باتوجه به اینکه اسرائیل دشمنان زیادی دارد و با فرض اینکه این ادعا جنگ روانی نباشد، ادعاهای صهیونیست‌ها مبنی بر قابلیت‌های سپر موشکی گنبد آهنین، حضور این پهپاد در عمق ۱۰۰ کیلومتری سرزمین های اشغالی نشان از ضعف‌های بسیار آنان دارد.

همچنین در این مراسم  آئین رونمائی از تمبر یادبود و مجموعه کتابهای ویژه” کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه” با حضور سردار آبرومند معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل سپاه ، سردار شریف مسئول روابط عمومی سپاه، سردار نوروزی معاون آماد و پشتیبانی سپاه ، سردار آذین جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42836

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر