1

لزوم همکاری همه نهادهای نظام برای خنثی کردن تاثیرات تحریم وجنگ اقتصادی

  • کد خبر : 42869
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۷

همه نهادهای نظام باید برای خنثی کردن تاثیرات تحریم وجنگ اقتصادی دشمن با یکدیگر همکاری داشته و با پرهیز از اختلافات درونی وانداختن تقصیرها به گردن دولت ،مسئولانه رفتار نمایند

افق(ofoghnews.ir): دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در جلسه عصر دیروز هیات دولت بر لزوم ایجاد آرامش وثبات در بازار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،در ابتدای این جلسه دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه پس گرفتن طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان از سوی مجلس شورای اسلامی اقدامی درست ونشان دهنده فهم صحیح مجلس است این اقدام را ستود وتاکید کرد:امروز همگی نیازمند همدلی و وحدت با یکدیگر هستیم .
رئیس جمهور همچنین با اشاره به لزوم ایجاد آرامش وثبات در بازار تصریح کرد: باید از نهاد های مسئول مانند بانک مرکزی پشتیبانی و حمایت کنیم .
دکتر احمدی نژاد افزود:همه نهادهای نظام باید برای خنثی کردن تاثیرات تحریم وجنگ اقتصادی دشمن با یکدیگر همکاری داشته باشند و با پرهیز از اختلافات درونی وانداختن تقصیرها به گردن دولت ،مسئولانه رفتار نمایند .
همچنین اعضای هیئت دولت با بررسی مسایل مهم اجرایی کشور به ویژه بازار ارز و سایر مسایل اقتصادی ،تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ کردند.
در این جلسه همچنین ۶ لایحه اساسنامه کمیسیون دامپزشکی سازمان همکاری های اقتصادی اکو به منظور پیشگیری از گسترش بیماریهای دامی ،تبادل اطلاعات ،همکاری و اقدامات کنترلی در سطح منطقه اکو در دولت بررسی وتصویب شد و مقرر گردید برای طی مراحل تقنینی به مجلس شورای اسلامی ارسال گردد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42869

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر