2

شش هزار و ۳۲۷ واحد مسکونی مهر در خراسان جنوبی به متقاضیان تحویل شد

  • کد خبر : 42922
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح دو هزار و ۵۶۷ واحد مسکونی مهر در شهر بیرجند، بیان کرد: هزار و ۴۳۳ واحد نیز در شهر قاین افتتاح می شود.

افق(ofoghnews.ir): قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در مراسم افتتاح این واحدها سهمیه مسکن مهر استان را ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهارداشت: از این تعداد دو هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان و هشت هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است.

سعید مالکی مبلغ تسهیلات پرداخت شده به مسکن مهر استان تا کنون را ۳۷۰ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان ذکر کرد و افزود: از این مبلغ ۲۷۳ میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان در شهرهای بیرجند و قاین و ۹۷ میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: امروز شش هزار و ۳۲۷ واحد مسکونی مهر با مساحت ۶۳۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع تحویل متقاضیان می شود.

وی اعتبار هزینه شده برای واحد های قابل افتتاح را ۱۹۰ میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: از مجموع شش هزار و ۳۲۷ واحد چهار هزار واحد در بیرجند و قاین، و دو هزار و ۳۰۰ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان و ۲۷ واحد در بافتهای فرسوده به بهره برداری می رسد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح دو هزار و ۵۶۷ واحد مسکونی مهر در شهر بیرجند، بیان کرد: هزار و ۴۳۳ واحد نیز در شهر قاین افتتاح می شود.

مالکی مساحت مفید هر واحد مسکونی آماده افتتاح را بین ۷۵ تا ۱۱۰ متر مربع عنوان کرد و افزود: قیمت تمام شده این واحد ها بین ۲۹ تا ۳۴ میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد معابر اصلی سایت های مسکن مهر استان آسفالت شده است، عنوان کرد: خدمات زیر بنایی شامل آب، برق، گاز، تلفن و فاضلاب در سایت های مسکن مهر استان تامین شده است.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به خدمات روبنایی در سایت های مسکن مهر استان اشاره کرد و افزود: تا کنون احداث ۱۱ باب مدرسه، ۱۳ باب مسجد، یک مجتمع آموزشی، سه سالن ورزشی، یک درمانگاه، ۲۶ واحد تجاری و دو باب نانوایی انجام شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42922

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر